掃呢頁CODE去手機

2018年8月18日 星期六

李亞男:李亞男考慮順產:擔心生得時祖藍唔喺身邊 __,祖藍,李亞男,王祖藍,

李亞男自認細膽、怕痛,但仍考慮順產,不過最擔心是生得時老公王祖藍唔喺身邊。藝人李亞男挺住逾四個月肚到沙田為開幕禮擔任嘉賓,身穿鬆身的她精神奕奕,身形未 ...


李亞男自認細膽、怕痛,但仍考慮順產,不過最擔心是生得時老公王祖藍唔喺身邊。


藝人李亞男挺住逾四個月肚到沙田為開幕禮擔任嘉賓,身穿鬆身的她精神奕奕,身形未見大變化。亞男腳踏一吋高粗踭鞋,拎起香檳時只是「聞聞香」做個乖孕婦。

亞男直言佗B沒想像中負擔大,幾乎沒有害喜症狀。問老公王祖藍是否管得嚴?亞男笑說:「自己都有偷食辣、飲汽水,老公唔算嚴,有啲朋友老公好似阿媽咁!(佗B辛苦?)都係會眼瞓,最近Feel到佢踢我,第一次仲以為絞肚添。」問BB性別?亞男表示稍後會公布,但又大派貼士說:「通常第一個女似爸爸,仔就似媽咪多啲,依家好難講,好驚!」

問是否已預約醫院順產?亞男說:「我細膽、怕痛,聽朋友講捱十個鐘痛都係開刀,雖然我骨架大同高會容易生,都仲有時間畀我諗。(鍾嘉欣畀意見?)佢話順產好,但佢好堅強、唔怕痛。(祖藍講明入產房?)睇老公假期,因為開刀就可以請定假,好怕我生得佢唔喺身邊。」

----------------------------

東網巨星開咗ig喇,大家快啲follow

https://bit.ly/2JjSVcr


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!