掃呢頁CODE去手機

2015年2月24日 星期二

再傳有新歡 吳若希撻着「大隻仔」溫家偉 48分鐘前  吳若希,溫家偉,大隻仔,




【錫出愛火?】再傳有新歡 吳若希撻着「大隻仔」溫家偉

2015-02-24 11:24:00



吳若希嘅緋聞男友真係好多。(instagram圖片)

吳若希早前被周刊爆佢同大佢35年嘅陳淑蘭前男友王弼燮發展忘年戀,事後吳若希否認戀聞,不過緋聞多多嘅佢,今日又被雜誌爆佢有新歡,新歡就係大台嘅「大隻仔」溫家偉。

雜誌影到日前吳若希出現喺旺角,拎住幾袋戰利品,當佢去到佢上個月先落地嘅紅色Benz嘅時候,大隻仔原來一早就企喺度等緊佢。

報道指起初佢因為同場仲有一個男性友人,所以吳若希表現避忌,但過咗一陣,大隻仔就幫吳若希整頭髮,仲一手搭喺吳若希膞頭,吳若希仲成個頭放喺大隻仔膞頭上面,好似一對熱戀中嘅小情侶咁。

報道仲話佢哋兩個因為拍劇而過電,當時佢哋去到台灣開工,大隻仔就成日約吳若希四圍走,大獻殷勤。早前佢哋拍劇嘅時候,仲有一場錫錫嘅戲,獻出螢幕初吻嘅吳若希唔尷尬不特只,仲話好有艶福,唔通係錫出真感情?



今次就到大隻仔喇。(instagram圖片)



(instagram圖片)



(instagram圖片)

鍾意就快D Share啦!