掃呢頁CODE去手機

2015年2月4日 星期三

拍戲傳撞邪 徐子珊包面變樣 徐子珊,子珊,




拍戲傳撞邪 徐子珊包面變樣



其他影片:>>






拍戲傳撞邪 徐子珊包面變樣

徐子珊、謝婷婷、劉心悠、蔡瀚億(BabyJohn)、郭偉亮,以及導演兼演員的吳家麗,前晚到銅鑼灣出席驚慄電影《有客到》煞科派對。早前有報道指徐子珊疑拍《有客到》時撞邪,更一度拍到崩潰,不知是否因為嚇親,派對上見徐子珊變了肥子珊,口腫面腫,但半截傘裙下側的大腿粗了,站在瘦削的劉心悠和謝婷婷旁邊,包面更加突出。

問子珊被指撞邪,以及拍攝一場在殯儀館的戲又拍到崩潰,她說:「冇,誇張咗,同埋大家可能冇見過我驚嚇個樣,不過我就真係好驚老鼠,如果要我再拍,要加錢,真係好驚。」



■劉心悠和BabyJohn大談拍戲的苦與樂。



【2010年】

■徐子珊早年狀態弗爆,與現在有很大差別。



【前晚】

■徐子珊面腫變肥子珊,但她否認與拍戲有關。

戥胡杏兒開心

三十五歲中女子珊除了跟殼王陳國強傳緋聞,真命天子仍然未見,好友胡杏兒都名花有主,她說:「隨緣啦,呢啲嘢冇得強求,但好為杏兒開心,呢啲都係好事。」

同場的婷婷被問到農曆年胞兄霆鋒會否帶王菲來港團年,婷婷說:「我可能要出國做嘢,可以嘅話想同爸爸食餐飯。」又表示暫時未有見到王菲,而阿菲都很忙,她說:「仲未定日子邊日團年,哥哥唔係成日都喺香港。」甩拖的她,今年情人節不知怎過?她說:「會同朋友一齊過,都唔會覺得寂寞。」

心悠血痕嚇人

此外,片中心悠飾演一隻斷頭鬼,跟BabyJohn搞人鬼戀,她說:「特技喺頸上化咗一條血痕,因為太過逼真,所以去廁所時嚇親途人,照鏡時都嚇親自己。」

採訪:黃曉妍

攝影:陳順禎



■吳家麗受訪時,其他演員在旁雞啄唔斷。

鍾意就快D Share啦!