掃呢頁CODE去手機

2015年2月4日 星期三

徐若瑄驚現水桶腰 散孕味玩斜坡滑板車? 徐若瑄,




【美人暴脹】徐若瑄驚現水桶腰 散孕味玩斜坡滑板車?

2015-02-04 10:13:00



(facebook圖片)(資料圖片)(蘋果日報)

現年39歲嘅大美人徐若瑄(Vivian)去年2月同新加坡富商李雲峰登記結婚,仲不時傳出懷孕嘅喜訊,不過至今肚皮仲未有動靜。

早前見徐若瑄facebook啲近照,成日著鬆身衫,飄出陣陣孕味,日前徐若瑄媽咪仲特登去新加坡睇個女,噚日徐若瑄喺fb貼出母女合照,相中嘅佢穿著灰色寬鬆上衣,留言道:「帶媽咪走走!若只是看表情,她以驚嚇程度100分的表情開著Luge,但拉開看全景,你會發現她其實龜速的行進著而已,別人繞了兩圏又經過她,她進展不大。」

話晒徐若瑄上年啲婚紗相,身形都好fit,依家身材忽然「走樣」,竟然露出「水桶腰」,唔少網民都估佢造人成功。未知疑似「大肚」嘅徐若瑄有冇玩斜坡滑板車,定係好似留言中講只係睇住媽咪玩,不過,網民都勸佢如果真係粗身大細,就唔好玩刺激類嘅遊樂設施喇!





婚紗相仲係好fit嘅身形…



結婚嗰陣,已經有啲胖,唔通係不在乎身材走樣!?

鍾意就快D Share啦!