掃呢頁CODE去手機

2015年2月14日 星期六

Valentine:情人節:扮矜持?怕醜黃美棋等仔約 黃美棋,




美棋BB認為女仔要有矜持,再加上自己性格比較怕醜,所以唔會主動約男仔出街。

next 1/1 pre

美棋BB自言係麻煩女友,拍拖時好鍾意試驗男友。

next 1/1 pre

美棋BB自爆恨收情人節驚喜。

next 1/1 pre

一講起擇偶條件,美棋BB個樣即刻變得好認真。

next 1/1 pre

因為自己實在係太大頭蝦喇,美棋BB話最想都係搵到個體貼嘅另一半。

next 1/1 pre

美棋BB自認自己做嘢論盡。

next 1/1 pre

美棋BB最叻炮製西餐。

next 1/1 pre

黃美棋

next 1/1 pre

美棋BB開到口話等鍾健威約。(資料圖片)

next 1/1 pre

適逢情人佳節,「宅男女神」黃美棋於太子一間花店,購買靚花為父母慶祝。為人孝順的美棋笑言平日甚少出動買花,又自爆期待有情人送上驚喜:「女仔要等人送花。(可曾收過情人節驚喜?)歷年都冇呀,淨係中一就收過肉麻情信。」

拍拖鍾意考驗男友

問到她現時想要甚麼驚喜?美棋竟自認是麻煩女友:「畀驚喜我好難,我唔鍾意情人節出街。(喺屋企下廚?)我好多嘢唔食得,煮嘢食又要求高,佢籌備緊時我可能會話『不如我整番畀你食』!(嫌棄人哋?)唔係,我會再整得有心思啲!」擅長煮西餐的她又自爆會「唱反調」,炮製中餐考驗男友:「煮西餐畀佢太普通,我好鍾意食小菜,不過煮中餐就冇咁叻,如果到時佢都覺得好食又肯食晒就好喇!(用嚟試練對方?)係呀!」

問到其緋聞男友鍾健威可有機會「試」菜?美棋即面紅兼怕醜表示等人約:「睇吓佢會唔會約我,我唔會主動約人o架!女仔要矜持啲!」她直言每年都會向身邊人派情人節朱古力。問她若遇上真命天子會否主動出擊?美棋說:「會暗示佢,送盒特別靚嘅畀佢!」

想搵體貼男友

外表精靈可愛的美棋自爆為人極度「大頭蝦」,故想於新一年找個體貼男友照顧自己:「我行行吓會仆親、夾頭髮會燙親、開門都會夾到手!如果有個人識照顧我,幫我關門同出街扶實我就會避免到大頭蝦嘅事。(想要體貼男友?)其實想佢真係時刻望實我,好難搵呢種男仔o架!」講起理想男友,美棋即時變得甜絲絲,少女味頓時爆燈!希望情人佳節盡快有位體貼暖男能「Mark實」美棋

鍾意就快D Share啦!