掃呢頁CODE去手機

2015年3月12日 星期四

𢱑撈做《跑男》 陳偉霆死黐 Angelababy [壹週刊 - 1305] Angelababy,陳偉霆,楊穎,M1,



William借舊愛 Baby過橋,自薦加入最新一輯《奔跑吧!兄弟》,結果慘食檸檬。

探熱針

𢱑撈做《跑男》 陳偉霆死黐 Angelababy

失驚無神在大陸劇《古劍奇譚》彈出後,陳偉霆在大陸終於有人識,不再被稱呼為 Angelababy前度,又或者阿 Sa(蔡卓妍)現任男友,但相比前女友 Baby,他的知名度和受歡迎程度,依然差九條街。

想再上一層樓,陳偉霆經常借啲意同 Baby扯上關係,製造話題。最近,他主動接觸《奔跑吧!兄弟》(大陸版《 Running Man》)製作單位,希望可以加入,在第二輯節目同 Angelababy拍住做主持。陳偉霆識計數,可惜製作單位卻嫌他未夠班!

借舊愛造勢

大陸「浙江衞視」買入韓國綜藝節目《 Running Man》版權,製作中國版《奔跑吧!兄弟》,去年播放第一輯,無論收視和受歡迎程度,都搶過其他真人騷,更惠及節目中七個主持,包括 Angelababy、王祖藍和鄧超等都因此爆紅,甚至連曾經上過節目的嘉賓,都一樣有着數。

由於一直有傳第二輯將會換主持人,引來不少藝人對這個「包紅」的空缺流晒口水!其中在大陸終於有人識的陳偉霆亦收到風,更主動向製作單位𢱑撈,爭取加入,希望進一步增加自己的人氣。

「 William(陳偉霆)好清楚娛樂圈玩法,亦識得點樣去製造話題,好似有重要嘢要宣傳,佢唔會提阿 Sa,反而提住個 ex( Baby)多啲,因為佢知道大陸媒體對佢同 Baby單過氣緋聞興趣大過阿 Sa,只要黐住 Baby,就必定上頭條。」一名大陸製作人說。

可惜,陳偉霆的如意算盤打唔響!電視台方面好明白陳偉霆的動機,但卻擔心利用緋聞或者是非製造話題,會影響節目檔次,更重要是有關方面認為陳偉霆未紅到去一線位置,於是否決他加入,至於原有主持王寶強的空缺,最終由大陸演員包貝爾補替。

被浙江衞視拒諸門外,但陳偉霆依然唔死心,表態做嘉賓都照殺,更自薦同《古劍奇譚》男主角李易峰一齊上節目。陳偉霆咬住唔放,但製作單位最終只請了人氣較高的李易峰做嘉賓,要陳偉霆再次吞多個檸檬。

范冰冰與 Baby兩大女神一樣唔錫身,玩得一身泥。

星期一(三月九日)節目到成都拍攝,一眾主持以「聖鬥士星矢」造型現身,當中以 Baby的雅典娜女神造型最搶鏡。

左起:陳赫、 Angelababy、鄧超、鄭愷、包貝爾、王祖藍、李晨

第二輯找來同主持人李晨傳緋聞的范冰冰助陣,即成為全場焦點。

前年陳偉霆在橫店拍攝《四大名捕》時,撞啱 Baby正在拍《雲中歌》,於是借故約女方飯局,事後新聞離奇爆出。

節目爆紅,連 G-Dragon都神秘現身與 Baby大跳《 Funtastic Baby》。

以前拍拖時期, Baby經常帶挈 William出席商業活動同拍廣告。

做真人騷主持, Baby唔顧女神形象,又落水又滾泥,非常搏命。

離奇爆飯敍

事實上,陳偉霆是慣性利用 Baby,拍拖時如是,連分手後都咬住唔放,兩年前,他在內地仍是「蛋散」一個時,有次在橫店拍《四大名捕》,剛好 Baby同期在當地拍《雲中歌》,陳偉霆於是相約前度食飯敍舊,事件一直冇人提過亦冇被傳媒揭發,直到陳偉霆的《古劍》開播,這單新聞就校啱時間,離奇爆出。

「 Baby覺得自己光明正大,加上大家分咗手都可以做朋友,所以 William約食飯, Baby都會去,但其實都過咗好耐,一齊食飯呢件事突然爆咗出嚟,仲要遇啱係 William套劇上,邊有咁蹺呀。」知情者說。

鍾意就快D Share啦!