掃呢頁CODE去手機

2015年3月12日 星期四

誠意之作 俾童星搶鏡 楊千嬅認輸 [壹週刊 - 1305] 嘉嘉



年僅六歲的嘉嘉,非常好戲,連影后千嬅都俾個 like佢:「好有前途!」

探熱針

誠意之作 俾童星搶鏡 楊千認輸

電影《五個小孩的校長》,是將元朗錦上路「元岡幼稚園」 4,500蚊校長呂麗紅,如何力挽狂瀾,保住五個小朋友有書讀的真人真事。楊千嬅飾演神奇「呂」俠,古天樂飾演校長老公謝鴻慈,「古老闆」更出錢出力,參與投資。戲中古仔、千嬅要同五個小朋友鬥戲,其中僅得六歲的嘉嘉,人仔細細但演技超晒班,更加搞到全組人一齊喊晒!俾細路搶鏡,影后千嬅甘拜下風:「佢係好有前途!」

拍爛手掌

為遷就有份演出的小童星,《五個小孩》在暑假期間進行拍攝,日日三十幾度高溫,卻著住冬天衫,在元朗的鐵皮屋實景埋位,只要一停機,千嬅便拎住風扇仔,係咁吹。

面對惡劣環境,成年人都頂唔順,但得六歲的嘉嘉冇扭計之餘仲交足功課。其中一場戲講嘉嘉的屋企被發展商迫遷,故意將大量泥頭倒在其家門前,而嘉嘉的爸爸(姜皓文)又因工傷失去工作能力,經常同老婆(劉玉翠)搞到家嘈屋閉,因為害怕父母離婚,嘉嘉唔想返學,最終要校長搵上門。

埋位前,嘉嘉聽完導演關信輝講解後,自己坐埋一邊培養情緒;一 roll機,嘉嘉竟然可以倒轉頭,帶動幾個專業演員入戲,喊住講對白,完全冇甩漏,同場對手楊千嬅同劉玉翠都喊到眼腫,導演嗌 cut,全場人拍爛手掌!

身為人母的千嬅,同五個小朋友日對夜對,經常母性大發,買定零食、玩具氹細路。對於嘉嘉這個小對手,她更讚不絕口:「真係好挨得,尤其係呢種咁惡劣嘅環境,要有咁大起大落嘅情緒,對我嚟講係好殘忍。嘉嘉係比較成熟啲同埋有悟性,佢真係會去了解個角色,仲劉玉翠同埋黑哥(姜皓文)俾咗好多心機去湊佢,俾佢有屋企人嘅感覺,可以好快咁去消化個故事,我覺得佢係好有前途。」

拍戲期間,千嬅經常買定零食玩具去開工,又主動撩小朋友玩。

同嘉嘉演兩母女的劉玉翠,見到嘉嘉咁入戲,都忍唔住不停喊,至於做老豆的姜皓文雖然唔使埋位,都坐喺攝影機旁喊晒!

全本土製作

戲中校長和五個小朋友角色不可分割,劇組亦動用五個副導演,採取人盯人方式照顧。監製陳木勝親自落場揀蟀,千挑萬選飾演小雪、嘉嘉、珠女和南亞裔姊妹 Kitty同 Jennie五個角色。「成套電影最艱苦嘅時間,係要喺四百個小演員之中先揀十個,之後同時訓練三個月,再喺十個入面揀五個,大家都好痛苦,因為十個都好好。千嬅非常錫啲小朋友,俾咗好多包容同忍耐出嚟,因為有時拍一場戲原本只係兩個鐘,但我哋可能變成八個鐘,真係好辛苦。」一名劇組人員說。

據了解,劇組一度考慮用《爸爸去哪兒》紅爆的童星王詩齡做其中一個小孩,但顧及到 4,500蚊校長是個本土真人真事,用個已有名氣的內地童星,反而格格不入,最終保持全本土製作,原汁原味。

對住五個小朋友, cool爆的古仔都被融化,經常抱住她們又攬又錫。

劇組提早過中秋節,珠女當眾向古仔示愛送上香吻,在旁千嬅搞笑:「女生外向呀!」

千嬅舉行個唱期間,五個小朋友專程到紅館捧場。

戲中千嬅放棄高薪厚職,做四千五百蚊校長,即使遇到重重困難,仍有老公古仔無條件支持,感人情節跟現實中的呂麗紅校長沒有兩樣。

鍾意就快D Share啦!