掃呢頁CODE去手機

2015年3月3日 星期二

半米高B女開眼樣曝光 梁詠琪取名Sofia 梁詠琪,



其他影片:>>






喺2月28日,梁詠琪(Gigi)由老公Sergio陪同入產房,一起見證取名為「Sofia」的小公主誕生,兩夫婦更喜極而泣。

今日Gigi就發放更多B女嘅照片,重6.6磅嘅B女眼仔碌碌。B女出世時,姑娘一看到 小公主都忍不住


說:「Oh, she is so long!」原來小公主身體超過半米長, 果然盡得爸媽的優點,Gigi說:「其實高矮肥瘦都不是問題,最重要是健康快樂。」 Gigi更以「食得瞓得」去形容呢位B女,因為B女食飽人奶之後,就會變身成「睡公主」,大大減輕新手爸媽Sergio和Gigi的壓力。

Gigi坦言,看到小公主的一刻,生產痛楚都拋於腦後。佢話︰「佢出來的時候喊得好大聲,但姑娘將她抱到我手中時,她卻立即靜下來還眼仔碌碌望住我,那一刻,我和老公都感動得無法言語。」

初 為人父的Sergio,對於小公主的來臨,既興奮又感動。據知小公主入睡後,Sergio一直企係床邊看著小公主,差不多企了個幾小時! 就連Gigi都被Sergio嘅舉動嚇到,並問Sergio為什麼一直站著,Sergio連自己都唔明,望下望下就咁個幾小時,話晒係自己嘅心肝寶貝,又 真係百看不厭。

Gigi 和Sergio揀咗一個西班牙女孩常用的名字-「Sofia」,有「智慧」嘅意思,至於中文名就未諗。Gigi表示現在最重要是好好休息,用心照顧小公主,並與Sergio一起學習為人父母之道。
鍾意就快D Share啦!