掃呢頁CODE去手機

2015年3月1日 星期日

吳若希集郵集上癮:仲想集埋沈震軒! 吳若希,沈震軒,




吳若希啲緋聞男友多到可以開一枱麻雀。

next 1/1 pre

吳若希似乎對被傳緋聞意猶未盡。

next 1/1 pre

吳若希唔介意TVB自設狗仔隊追蹤旗下藝人。

next 1/1 pre

羅仲謙着上緊身單車衫後,下體現晒形。

next 1/1 pre

沈震軒「肌」味濃郁。

next 1/1 pre

溫家偉亦因為依套劇而成為吳若希嘅「緋聞男友」之一。

next 1/1 pre

羅仲謙依身單車Look充滿陽光味道。

next 1/1 pre

蔡思貝(左)、吳若希

next 1/1 pre

大合照

next 1/1 pre

藝人吳若希到科學園出席無綫劇集《衝線》宣傳活動。她跟一眾因此劇而成就的「緋聞男友們」同場,期間仲有講有笑,毫不避諱,當中包括羅仲謙及大隻仔溫家偉。訪問時提到她在劇中的緋聞列表時,她笑稱尚欠沈震軒:「宣傳活動嗰時我會盡量企喺佢隔離,等我有機會集埋佢郵。」似乎對被傳緋聞意猶未盡。

提到有傳無綫禁止旗下藝人在社交網站公開多謝品牌贊助一事,早有聽聞的若希謂:「藝人自己唔得,但印象中贊助商嗰邊可以自己post,我相信影響不大。」

而另外有傳無綫將自設狗仔隊追蹤旗下藝人,更揚言會將片段放在其娛樂新聞節目內播出一事,她應聲贊成,謂:「咁樣可以多啲新聞嘛!雖然可能會增加我嘅緋聞數字。(會唔會影響私隱?)我哋已經係無私生活㗎」

鍾意就快D Share啦!