掃呢頁CODE去手機

2015年3月25日 星期三

月租七萬淺水灣 麥包撈唔掂撲水填氹 麥包,麥長青,





其他影片:>>






87年加入無綫嘅麥包,一直以來都係擔任配角角色,就算10年憑《巾幗梟雄之義海豪情》拎最佳男配角,都一樣無工開。打工無咩出頭,麥包決定搞下生意發圍,最近有傳麥包向財務公司借咗七百幾萬做生意!

據知情者透露,麥包見到身邊有人賣iphone賺咗四百萬,諗住照辦煮碗撈一筆,有傳麥包更向財務公司借七百幾萬入i P h o n e 6做生意,但係最後變哂蟹貨,坐艇收場! 加上又聽風水師講搬入淺水灣風水屋,月租七萬幾。

最後麥包入不敷之,有指要四出問人借錢,兼要向內地中介人預支騷錢,狂跑夜場填數! 對於借錢一事,麥包就否認有借財務公司,佢多次強調沒有向人借錢,不過對於做生意,麥包就直認手頭上有project搞緊,但就唔承認有做iphone生意。

鍾意就快D Share啦!