掃呢頁CODE去手機

2015年3月1日 星期日

成龍甜入心:我依家已經無求! 成龍,

成龍在訪問中直言見祖名變乖後忽發奇想,叫囝囝每年返去「報到」,令人哭笑不得。


成龍甜入心:我依家已經無求!

【呂詠雯北京直擊】國際巨星成龍近日在北京接受本報訪問,大談兒子房祖名重獲自由後的轉變,暢談父子間點滴。對於祖名變得肯執碗、摺衫,成龍直指現時「仔好、老婆開心」,已到無求之境界!他驚訝以往睇電視都爆衝突的兩仔爺,如今竟可傾天光,愛子心切的他更忽發奇想,叫祖名:「不如你每年都返去坐半年!」貫徹他對兒子口硬心軟的作風。

成龍早前為新片《天將雄師》到北京出席答謝會,雖被傳媒追問房祖名近況,但他情願多番鞠躬,也拒絕回應。不過成龍接受本報訪問時,終於敞開心扉,暢談祖名種種轉變及父子間的點點滴滴,更直指現時「仔好、老婆開心」,人生已屆無求之境。

父子盡在不言中

成龍憶述當日祖名重獲自由,父子首度重逢的情景:「嗰日我都好匆忙,聽番公司同事講,個仔都好緊張,我上樓嗰陣,佢哋仲用對講機通水話佢知『老竇上緊嚟』,門一打開,我就同佢深深一攬,冇講嘢,見佢表情仲驚過我!阿嬌(林鳳嬌)就喺旁邊笑住話『吃飯吧!』。餐飯我哋冇乜講嘢,但感覺好溫馨,我哋好耐冇咁但耐咗有啲尷尬,好難形容,我咪叫佢講吓看守所情況,佢話同幾多人一齊坐、入面好凍,佢喺入面半年,一句怨言都冇,仲話『老竇,依家我比你經驗多,以後有事,問我!』,我留意到阿嬌不斷睇住我哋嘅表情,服侍我哋飲茶、食甜品,畀我哋兩仔爺傾偈,佢只係喺旁邊笑,嗰晚傾傾吓,不經不覺,好快就天光。」

阿嬌與祖名母子情深,自然有子萬事足。(資料圖片)
  • 阿嬌與祖名母子情深,自然有子萬事足。(資料圖片)
祖名重獲自由後,由成龍親自剃髮,寓意重新出發。(資料圖片)
  • 祖名重獲自由後,由成龍親自剃髮,寓意重新出發。(資料圖片)
房祖名
  • 房祖名

拎碗摺衫性格變

熬了半載的祖名轉變甚多,成龍大讚他說:「覺得佢變得有規矩咗,佢以前好懶懶閒,集中力唔夠,依家見佢將啲鞋擺到好整齊,又食晒佢阿媽煮畀佢啲嘢食,仲肯拎碗、摺衫,見佢咁,我咪同佢講:『不如你每年都返去坐半年!』佢話冇事點入呀?我就講笑叫佢去要求囉,嗰度又靜又可以寫歌!(父子感情拉近咗?)以前一講嘢好快就起衝突,睇電視都可以有衝突嘅,依家唔係。我感覺到佢有好多嘢想講我知,又彈歌畀我聽,又話想寫劇本。(你一句都冇鬧佢?)冇!都既成事實,鬧都鬧唔番,佢都受咗懲罰啦,不過佢唔敢抬頭望我,好愧疚咁樣,但咁嘅祖名,我反而唔慣。」

成龍亦已不像昔日般「苛刻」,從前的他堅持不跟祖名合作,現在反而覺得無所謂:「韋史密夫都可以停工半年幫個仔,我都取消咗自己嘅堅持,佢話想參與《十二生肖》續集劇本,啱嘅就做!佢唔係小房子,長大咗,令我安心咗,係大房子!我想訓練佢做導演同幕後,之前佢作咗首歌叫《殺》,曲係佢作,詞就一齊填,佢作曲好有天分,唔好嘥!我依家已經無求,仔好、老婆開心、人生順利,再有要求就畀雷劈」

阿嬌有仔萬事足

對成龍而言,祖名可謂「失而復得」,他說:「當日我真係唔知(祖名被捕),仲以為係綁架,或者已撕票,後尾知道反而放心,事發後一星期,我不斷諗點解呢種事要發生喺我身上?我聯絡唔到佢,亦冇搵人幫手,因為我唔知點講呀!(有律師朋友幫你?)佢哋開解我啫,我一直相信司法公正,我冇幫個仔做任何嘢,依家還咗我清白啦。」

成龍對家人向來口硬心軟,對兒子房祖名如是,對太太林鳳嬌亦然,自祖名出事後,他既要忙工作,又要煩心祖名,對阿嬌的關心更無微不至,他說:「事發後阿嬌日日留喺屋企,我怕佢抑鬱,日日發message畀佢,點知個仔返咗嚟就有仔萬事足,依家我傳到第8張相畀佢,佢至肯覆我:『哦!』不過冇所謂啦,佢依家肯出去見吓啲老朋友,佢開心就得!我都好開心。」

鍾意就快D Share啦!