掃呢頁CODE去手機

2015年4月19日 星期日

最佳新演員:《金雞sss》王菀之 菀之,王菀之,



【金像獎】最佳新演員:《金雞sss》王菀之

2015-04-19 20:23:00



由樂基兒任評審之最佳衣著獎得主,男方由梁朝偉奪得,女方則由吳君如奪得。

今次「第三十四屆香港電影金像獎頒獎典禮」,王菀之破晒紀錄,一個人憑三部電影提名「最佳新演員」。由舒淇偉仔頒獎,但兩人顯然對白頗「搵嘢嚟講」,舒淇自言曾是新人,偉仔即謂:「我仲係新人,心態上係。」舒淇問佢:「咁係咪可以去得盡啲、冇包袱?」偉仔話:「希望係。」舒淇再問:「片酬都係新人價?」偉仔即話:「你講呢啲?」舒淇即話:「咁我哋講得獎名單。」偉仔就話:「咁都好啲。」

新人獎結果由《金雞sss》王菀之奪得。佢話呢個感謝辭好易讀,因為都係人名。包括鄒凱光、鄭丹瑞、葉念琛,又感謝曾合拍兩片嘅黃偉文,以及好友張敬軒、薛凱琪等,並感謝王祖藍俾機會佢拍劇,教佢面對鏡頭。同時王菀之特別感謝電影伯樂吳君如,最後又想送一句出自藍奕邦手筆嘅歌詞:「遇上你太感恩 不遲亦不早」

Ivana之後喺後台訪問,佢表示:「有好多未有機會多謝嘅人,之後會喺網上多謝番。」問佢點解將致謝詞攝喺件衫內?佢話:「做開演唱會有經驗,鍾意左攝右攝,自己覺得好方便又安全,唔會跌咗,因為做演唱會時表現手忙腳亂。」

而吳君如喺後台見到Ivana,亦有吻賀﹑擁抱對方,又捽Ivana玉手,君如仲話:「畀我摸下你先。」

「最佳新演員」提名名單:

王菀之《Delete愛人》

王菀之《分手100次》

王菀之《金雞SSS》

蔡潔《香港仔》

張雪芹《點對點》



(資料圖片)



(電視圖片)



(電視圖片)

鍾意就快D Share啦!