掃呢頁CODE去手機

2015年4月19日 星期日

丁蟹未播恒指報跌 秋官預言:一句到尾升! 秋官,鄭少秋,丁蟹,



丁蟹未播恒指報跌 秋官預言:一句到尾升!



其他影片:>>






欣宜戶口剩$26 秋官心痛:點解唔搵我?

鄭少秋主演的劇集《大時代》雖然明晚深夜12時15分才開始重播,但丁蟹效應已令人聞風喪膽,繼上周一無綫宣佈重播《大時代》,翌日恒指即停止「八連升」,全日跌幅達454點之後,前日下午恒指收市27,653點,下跌86點,加上全球擁有31.5萬用戶的投資數據終端機彭博(Bloomberg)前日在歐股開市前「死機」,及恒指夜期前晚暴跌705點,種種巧合,令不少股民狂呻丁蟹效應相當邪門。由於《大時代》長達40集,相信股民未來兩個月有排震。

身為丁蟹的鄭少秋,前晚與王馨平、區瑞強和陳迪匡等在將軍澳為無綫節目《Sunday靚聲王》錄影,對於《大時代》重播令全城關注股市升跌問題,秋官信心十足說:「一句到尾,升!」記者指股市開始有跌勢時,秋官繼續撐說:「獲利回吐箒!我一啲都唔怕,我仍然有唔少貨喺手。」秋官聲稱丁蟹效應不再,強調《大時代》重播之日,將是股票高開之時。



■秋官前晚表示對股市信心十足,透露手上仍持有不少貨。



■《大時代》重播,相信股民有排震。劇照



■秋官表示欣宜(左)好硬頸,不願問他攞零用錢。資料圖片

心痛欣宜硬頸

此外,月前欣宜為承繼母親沈殿霞6,000萬遺產解畫,指肥姐立下遺囑,要她35歲後才可動用遺產,現時每月只可從基金提取2萬元生活費,又自爆最窮時身上只得26元,對此秋官反問:「點解唔搵我?我個女好硬頸,唔肯問我攞零用,我早就同佢講過,有需要就搵我,我有畀零用錢佢,如果唔靠爸爸,仲可以靠邊個?真係儍更更!」而對於欣宜大讚秋官着古裝最有型,秋官笑說:「經常都聽到有人咁講!」

撰文:魯吉



■王馨平前晚盛裝現身,為秋官的節目錄影。

鍾意就快D Share啦!