掃呢頁CODE去手機

2015年5月15日 星期五

謝安琪好重孕味 [忽然1周 - 1033] 謝安琪,MW,



38歲 凸腩黑馬

Kay同張繼聰唔知係咪造人成功呢?前排俾人影完上圍暴脹之後,呢晚又凸肚現身,一句講晒﹕「孕味濃!」

媽咪姐

謝安琪好重孕味

啱啱顧嘉煇就搞咗佢一連 12場嘅榮休演唱會,女神 Kay(謝安琪)、丁蟹(鄭少秋)同埋汪明荃都有份做嘉賓。丁蟹壓軸登場嗰陣,自爆煇哥成日問佢《大時代》幾時播,驚「丁蟹效應」咁話!

不過媽咪姐最想睇係 Kay姐。等咗成晚,佢終於以一身黑色長裙出場, grand就好 grand喇,但凸個肚腩出嚟嗰吓弊呢!咦,唔係喎,女神今年得 38歲,仲有得生,唔通張瞻好快有細佬妹?

秋官之前疑似寸過阿姐咪嘴,不過呢日同台,大家都表現得好自然,前輩即係前輩!

67歲 直身斑馬

嗱,阿姐同 Kay做埋一樣動作,但阿姐呢身咁前衞嘅斑馬裝,就完美將佢嘅優點發大,缺點通通 byebye!

秋官呢身印度王子造型掂呀,丁蟹啲霸氣出晒嚟!

鍾意就快D Share啦!