掃呢頁CODE去手機

2015年5月4日 星期一

窮人恩物粉仔復出 喚醒三代港人回憶 政治時事,



其他影片:>>






對「粉仔」這種街頭小吃有印象嗎?這種源於順德的食品材料簡單,只是用冬菇、蝦米熬湯,放入頭尾扁身的麵條,放上少許豬油渣及蔥花即成。「粉仔」難上大雅之堂,卻是六、七十年代打工仔上下班的醫肚恩物,更養活了香港艱苦年代的街頭小販。雲姐跟丈夫七十

年代開始在葵涌擺賣粉仔、生菜魚肉、碗仔翅等,味美價廉贏盡口碑,由走鬼車仔檔搬入屋邨鋪,見證香港經濟騰飛;今日其長子尉哥決心守住本土食物,用品質留住香港人的心,最近更在葵涌大隴街開設「石籬粉仔」。兩代人一條心,街頭美味再現人間。

「石籬粉仔」以前叫「好好果汁」,八六年開始分別在已清拆的石籬邨四座及二座開設地鋪,學生街坊爭住幫襯:「有幾兄弟係屋企猜包剪揼,猜輸左就落黎買粉仔比全家;又有附近中學嘅學生、家長,番學放學都做到唔停手。」尉哥回憶那些年,大家都愛吃粉仔飲椰汁,而十幾歲的他每天都會到店鋪幫忙搓麵、煮粉,練得一手好工夫。0一年石籬邨清拆重建,好好光榮結業,自此粉仔美味失落石梨貝邨十數年。
鍾意就快D Share啦!