網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2015年5月26日 星期二

當眾解bra帶換黑絲 「港女」連詩雅 分享「王八定律」 連詩雅,



【短片】【變三級片女星】當眾解bra帶換黑絲 「港女」連詩雅 分享「王八定律」

2015-05-26 15:39:00



其他影片:>>






【變三級片女星】當眾解bra帶換黑絲 「港女」連詩雅 分享「王八定律」

由連詩雅(Shiga)﹑台灣型男張睿家﹑馬來西亞男星朱畯丞﹑網絡紅人Ming仔等主演,首部以港漫改篇、著名漫畫家鄭健和首次執導話題電影《野狼與瑪莉》,將於6 月25日全港上映。電影將香港漫畫「原汁原味」搬上大銀幕,當中不乏恐佈、血腥及處理屍體嘅情節。

Shiga於戲中演喺台灣生活嘅「港女」,擁有兩面性格,佢既是張睿家女朋友,另一方面卻是對男生抱有特別理論嘅大膽女生,戲中Shiga喺餐廳邊換衫邊解bra帶又換黑絲,相當豪放。

Shiga仲同女友人分享「王八定律」:「什麼年紀的男生,都只喜歡18歲的女生,又要夠體面,又要懂廚藝,現代女生還要加上新條件,又要讓他們在床上覺得如上天堂,一個女生演那麼多角色,太累了。但女生倒過來卻可以找「八」款不同的男友,一個是陪玩、一個是陪睡、一個給習慣、一個給炫耀、一個給提款、一個給甜點結帳、一個給排隊往上爬、最後一個才是來結婚當門面用的。而剛說的『王』,就是小三加一根,便成『王』了嘛。」



連詩雅喺戲中解bra帶及換黑絲。



原本係咁樣着...



隔一陣就變咗咁...





連詩雅喺戲中演張睿家女朋友。





呢部戲嚟緊6月香港上映

鍾意就快D Share啦!