掃呢頁CODE去手機

2015年5月31日 星期日

太極樂隊:太極開騷HEHE味濃 太極,太極樂隊,



太極請來鄭俊弘做嘉賓,更大玩HEHE情節!

next 1/1 pre

Patrick接受歌迷送花。

next 1/1 pre

Joey表現很亢奮!

next 1/1 pre

Patrick話唔再同Joey爭女,仲話最愛老婆!

next 1/1 pre

Fred出場喇。

next 1/1 pre

Patrick幫Joey抺汗,Joey睇落好受落。

next 1/1 pre

錫吓面珠。

next 1/1 pre

Fred唔抵得,錫埋一份。

next 1/1 pre

太極同樂隊HOME齊齊JAM歌。

next 1/1 pre

太極樂隊假紅館舉行一連兩場的《太極樂隊The Mega Hit三十周年演唱會》開鑼,唱到《永遠愛你》時,雷有輝(Patrick)與鄧建明(Joey)各自走到台側與粉絲握手,之後又有歌迷走到台前送花給Patrick。Patrick笑言很多人聽完這首情歌後會癡癡迷迷,又提到「Laughing 哥」謝天華亦有前來捧場:「雖然今日佢一個人嚟,但佢話一定要嚟,因為佢同老婆就係睇我哋演唱會而撮合嘅!」而在演唱「爭女歌」《Crystal》期間,Patrick就趁機向老婆示愛:「Joey,我哋唱咗呢隻歌,都爭咗女三十年,我決定咗,以後唔同你爭,我仲要喺度話畀大家聽,我最愛嘅係我老婆!」

唱畢後,Joey表示在宣傳演唱會期間曾提出會邀請新進樂隊擔任嘉賓,之後就邀請鄭俊弘(Fred)與其樂隊HOME出場,Patrick一見到Fred就大讚對方靚仔,又感謝他百忙之中抽空擔任嘉賓。期間,Patrick走去為好兄弟Joey抹汗,兩人突然面貼面錫錫,Hehe味極濃,引起在場觀眾大叫,兩人即說:「我哋係咁㗎,你哋係咪唔抵得?」Fred見狀後即笑說:「到我喇喎!」Joey便上前與Fred面貼面錫錫,他提到兩人在Fred的個人音樂會上合作過:「我覺得佢係一個好鍾意音樂嘅歌手,佢隊band又好好,所以一開會我就話一定要搵佢哋!」然後兩隊樂隊便合唱出英文歌《Hotel California》。

鍾意就快D Share啦!