掃呢頁CODE去手機

2015年5月31日 星期日

打籃球特別吸引人?吳浩康呻冇女埋身 浩康,吳浩康,



吳浩康話依家有諗拍拖,仲話有同Sherman傾番偈。

next 1/1 pre

冇女埋身,其實都係好事嚟嘅。

next 1/1 pre

Deep話有為咗比賽練波。

next 1/1 pre

喺場邊都睇到手指指,好肉緊。

next 1/1 pre

李逸朗

next 1/1 pre

應昌佑

next 1/1 pre

由《東網電視》現場直播的「Panasonic籃球邀請賽2015」請來李逸朗(Don)、吳浩康(Deep)及應昌佑等歌手參與表演賽,籃總名人隊激鬥警察大使隊。屬籃總名人隊的Deep出賽前坦言心情緊張:「Ok緊張,志在參與,本身冇乜壓力,因為自己唔專業,今日有人睇住緊張啲。遇到好多波友,Bob(林盛斌)係我哋球隊新加入嘅球員,但佢好忙,暫時未練過波,今日喺更衣室到畀球衣佢。」

他又表示有為了今次比賽刻意去練波,練習控球手感,又直言在廿多歲時開始熱愛籃球,但大呻沒有女粉絲埋身:「見人哋打籃球係會多啲女粉絲,但係我冇囉,因為自己打得唔勁,太過普通,所以冇乜粉絲。」

提到Deep領軍的慈善球隊,他表示最近有籌備青年軍,招攬了70多個小球員,暑假將會進行特訓,他亦會親自下場與球員練波。問是否寄情打波,唔諗拍拖?他坦言:「有諗拍拖,但唔多講啦,同Sherman(鍾舒漫)好早有傾番偈,佢好好,畀好多空間。(翻撻在望?)唔諗住,好好相處先。」

鍾意就快D Share啦!