掃呢頁CODE去手機

2015年5月31日 星期日

夢見全床都是血 盛女Whitney爆離婚原因 Whitney,

夢見全床都是血 盛女Whitney爆離婚原因



其他影片:>>






夢見全床都是血 盛女Whitney爆離婚原因

昨日係23歲盛女Whitney嘅大仔蜜蜜一歲生日,佢就幫囝

囝搞咗個麵包超人主題生日party,仲玩得好開心,但大家點估到三日前,佢先貼咗張喊相上ig。

成件事要倒數番今個月1號,Whitney突然宣佈同Mia前夫莊家傑離婚。由於Whitney婚後經常公開晒一家三口幸福照,又剛公告第二胎陀B女喜訊,變化之大堪稱離奇。不過事件到月中再有突破性發展,本報獲知情者報料,指莊家傑成功0氹掂Whitney,更與婚姻輔導員見面。有指莊家傑唔想離婚,而且亦好擔心老婆,唔會畀佢一個人撐。

Whitney突然決定離婚,又表示與第三者無關。究竟原因為何,Whitney一直冇講。直至三日前,Whitney終於一次過將壓抑在心中的憂慮講晒出嚟。Whitney話,呢一胎陀得辛苦過上一胎,24小時都想嘔,仲有就係胎盤前置接近出口位,所以好大壓力,加上懷孕嘅情緒荷爾蒙改變,令到佢嘅內心好脆弱。

Whitney表示,醫生同佢講,由於胎盤前置,如果出血嘅話,就要瞓醫院,瞓到生為止,而且出血可以係毫無原因嘅情況下發生。Whitney表示想順產唔想開刀,但依家又冇方法可以改善情況,「好像只能等一樣」,令佢更添無助同壓力。

Whitney仲話,自從聽完醫生一席話之後,「每天都會噩夢醒來,夢見全床都是血,我快要嚇死了。一向很堅強的人,長期在這心理壓力下,加上懷孕的情緒荷爾蒙改變,我內心開始很脆弱!我實在像人都改變了,我無法放鬆,很難不擔心!」

亦因為情緒變化太大,令Whitney自覺無法與丈夫相處,狠下決定離婚。幸家人亦很理解其情況,給予體諒同關心,更建議兩人接受婚姻輔導:「當然我一開始都誤解婚姻輔導是什麼一回事,但家人講解後我明白了,都覺得可試試,還記得第一次婚姻輔導我全程都在哭,希望之後一切會更好!建立輕鬆的心情俾囡囡。」

Whitney謂,佢會努力畀蜜蜜同未出世嘅妹妹喺最好嘅環境下成長,最緊要諗得通同效鬆心情,另一半同家人支持都好重要。祝福!

鍾意就快D Share啦!