掃呢頁CODE去手機

2015年5月31日 星期日

我愛發哥 第二周繼續爆金句 發哥,我愛發哥,周潤發,



發哥風趣幽默,個個星都開心又受落。

next 1/1 pre

佘詩曼對發哥致敬。

next 1/1 pre

發哥話方力申與鄧麗欣合襯。

next 1/1 pre

讚鄭俊弘勤力又乖仔。

next 1/1 pre

以一種方法鼓勵薛凱琪。

next 1/1 pre

教許廷鏗點樣對侍米飯班主。

next 1/1 pre

在「神級影帝」周潤發登「六」的日子,《東網巨星》推出特備節目《我愛發哥》,邀來25位紅星向發哥致敬。首周播出反應空前熱烈,踏入第二周,發哥與一眾紅星隔空吹水,繼續金句連連!

第6集

阿佘勾「捱摑」回憶

發哥為拍戲體重成日變,向來愛靚嘅佘詩曼就問發哥:「發哥拍戲有時要增肥同減肥,點解塊面仲咁Firm?」點知發哥發放笑彈覆阿佘:「我一唔聽話,老婆就兜巴摑埋嚟,摑完左面摑右面,你唔Firm就有鬼!」

第7集

倒封鄭俊弘做偶像

原來發哥當正鄭俊弘(Fred)係偶像,讚佢又勤力又乖,Fred話有次喺銅鑼灣食飯遇上發哥,發哥即時笑住打招呼,令到佢個心不知幾甜!發哥即時「神」回覆,令Fred甜上加甜:「我見到你個樣都甜你阿媽見到你更加甜開心到死有個咁叻嘅仔!」

第8集

娶正Stephy執到寶

發哥同發嫂咁多年都咁恩愛,聽到鄧麗欣(Stephy)咁鍾意自己,雖然Stephy同方力申未結婚,亦即時醒她夫妻相處之道在於搞好婆媳關係,仲讚小方有Stephy呢個女友真係執到寶:「我覺得小方同你一齊係佢嘅福氣,你睇吓佢(小方)珠圓玉潤。」Stephy聽完即爆笑:「發哥都話你肥呀!」嚟睇小方真係要收吓身喇!

第9集

許廷鏗袋「襟撈」妙法

許廷鏗係年輕人偶像,成日都有人搵佢影相,佢就問發哥:「點解你咁願意同見到你嘅朋友自拍?」發哥立即拋出「識撈」金句,袋錢落許廷鏗袋:「佢哋係我米飯班主,老細叫你影張相你唔影?你都唔襟撈啫!」

第10集

鍾意薛凱琪到「癲」

原來發哥不嬲都勁欣賞薛凱琪(Fiona),仲要鍾意到「癲」嗰隻,發哥史無前例用一種方法鼓勵Fiona,佢話:「你鍾意唱歌又做戲,我鍾意!你癲起上嚟都幾癲㗎!繼續向呢方面發展!」Fiona聽完偶像咁講,立即開心到癲回發哥:「好似寫信畀發哥咁,佢回信!」

即刻Download《東網巨星》App,收睇《我愛發哥》

請緊記以下步驟:

1.打開《東網巨星》App首頁,點擊置頂欄目「視娛樂」。

2.於「東網電視」頁面選《我愛發哥》,已推出的《我愛發哥》將會全數顯示在頁面中。

《東網巨星》下載

iPhone版本

http://on.cc/enterapp/ios

Android版本

http://on.cc/enterapp/an

鍾意就快D Share啦!