掃呢頁CODE去手機

2015年5月12日 星期二

陳自瑤隨時Ready生多個 陳自瑤,



陳自瑤希望女兒能做個心地善良的人,最重要是不走上歪路。

next 1/1 pre

陳自瑤對於會否再追多個小孩,她表示一切隨緣。

next 1/1 pre

陳自瑤在活動中與小朋友玩得非常開心,母愛泛濫。

next 1/1 pre

陳自瑤一提起現時三歲的女兒,便會變成開籠雀一樣。

next 1/1 pre

陳自瑤讚老公王浩信肥了又靚仔了。(資料圖片)

next 1/1 pre

藝人陳自瑤(YoYo)早前到天水圍出席母親節活動擔任「星級媽咪」嘉賓,面對住台下一大班親子,YoYo都泛出母愛,與小朋友玩遊戲分外投入,表情多多散發母愛,難怪提到剛滿三歲的囡囡時講到滔滔不絕,大讚囡囡充滿演藝細胞:「佢好鍾意唱歌跳舞,扮嘢都好叻,有時佢會扮教育電視啲小朋友,老師教佢唱歌唱到扮埋表情,你感覺到佢係偏向嗰邊。(幾時湊個好字?)隨緣」

不過,YoYo同時亦稱與老公王浩信絕對不強迫囡囡學得周身刀,反而注重品行培養,謂:「最緊要佢個人心地善良有道德觀念,識得愛護別人,有愛心、尊重別人,呢啲嘢係重要過喺知識上學到幾多嘢,因為一個有知識嘅衰人,佢會利用佢嘅知識做啲唔好嘅嘢。」

提到她老公王浩信最近為拍無綫新劇《EU超時任務》於旺角着底褲騷腩一事,原來浩信並未有事先向自己報告,不過YoYo都好明白老公做演員的專業,更大讚他「肥咗又靚咗」,笑言:「我覺得雖然係肥,但係開心過食減肥餐,始終有得食,同減肥餐係無淡好食爭好遠!」

鍾意就快D Share啦!