掃呢頁CODE去手機

2015年5月12日 星期二

鄭嘉穎風騷返港談戀情 唔會避忌陳凱琳 凱琳,鄭嘉穎,嘉穎,陳凱琳,



鄭嘉穎坦言不會因為傳出戀情而避忌與陳凱琳合作。

next 1/1 pre

從新加坡返港的鄭嘉穎春風滿面。

next 1/1 pre

談及戀情,鄭嘉穎說:「畀啲空間我」

next 1/1 pre

鄭嘉穎與外籍粉絲合照。

next 1/1 pre

鄭嘉穎與陳凱琳的「戀情」日漸明朗化。(資料圖片)

next 1/1 pre

藝人鄭嘉穎在新加坡登台及出席完粉絲見面會後回港,約晚上九時半抵達機場。以紅衫及黑褲現身的嘉穎被問及與陳凱琳(Grace)日催明朗化的「戀情」,表現風騷的他表示多謝關心:「我已經講晒喇,講最多嘅說話就係『畀啲空間我啦』!」問嘉穎與Grace有否發展空間?笑容滿臉的他笑言一切「在心中」:「小弟呢個就唔係真人騷嚟嘅。(Grace認你追佢?)要講都講晒喇,買本雜誌睇(睇唔明呀?)唔使明,我明就得(你錫吓啲觀眾講多少少?)個個都錫,一視同仁。」

直言為人不愛高調的嘉穎表示不會避忌與Grace合作:「講過嘅唔想重複,我唔係咁高調嘅人,叫大家畀空間我,唔好當耳邊風。(同Grace拍劇會唔會尷尬?)冇啲咁嘅事!」問與Grace的年齡差距會否成為拍拖障礙、及會否擔心對方家人介意等問題,嘉穎一概不作回應。

送現金賀母親節

談到母親節安排,嘉穎透露已陪伴媽媽過節,又笑言「折現」當送禮物。提到媽媽有否擔心其感情狀況?嘉穎即搞笑「封嘴」:「哎吔!都話咗多謝大家關心!」其後心情大靚的他與現場外籍男粉絲自拍留念,再向現場數十位粉絲及記者道別離場。

鍾意就快D Share啦!