掃呢頁CODE去手機

2015年7月28日 星期二

心穎BB閉眼試美食 好cute cute呀﹗ 心穎,心穎BB,黃心穎,



【閉起雙眼....】心穎BB閉眼試美食 好cute cute呀﹗

2015-07-28 15:00:00



(攝影:沈健程)

黃心穎今日喺上環出席「箱城」藝術遊記活動,心穎BB喺活動上玩遊戲,要閉起雙眼品嚐港澳兩地嘅特色美食,由女司儀餵佢,點知BB就口快快咁話:「好少可女仔餵嘢食……」知道講錯嘢嘅佢即刻兜返:「actually男仔都少。」

原來心穎BB啱啱放完假返港,之前佢去咗溫哥華做慈善騷,自己就留咗5日,話晒佢喺當地成長,當然要搵返啲朋友家人聚舊,但就覺得自己老咗,佢話:「嗰邊日頭好長,日日見朋友同auntie,其實都幾攰,但係好開心。4年冇返去,覺得佢哋冇變,自己就老咗。」

佢仲回想起同小學同學偷偷返母校嘅情境:「返到學校咁啱有道門冇鎖,我哋偷偷哋入去,去返以前個課室影相,仲留咗張寫條畀以前嘅老師,影影吓相突然聽到聲,點知係校工,趕我哋走,嗰一刻真係好興奮,成件事好好玩。」

心穎BB透露大後日會上節目《超強選擇1分鐘》,提到節目好多是非投訴,佢就笑住話:「我唔知啲投訴,有睇(張)秀文。」會唔會好似張秀文咁性感出擊?佢話:「難啲,過到我經理人嗰關先,我覺得秀文好健康,OK嘅。」



心穎BB呢個瞇眼食嘢表情....噢...







心穎BB早排返咗溫哥華探朋友家人,佢話覺得自己老咗。





鍾意就快D Share啦!