掃呢頁CODE去手機

2015年7月22日 星期三

識着一定着呢啲 學生潮牌你識得幾多? [FACE - 426] MF,



全知言

識着一定着呢啲 學生潮牌你識得幾多?

學生時期有好多集體回憶,當中一定唔少得成班同學仔一窩蜂搶購的潮牌! 80後男校生愛着 York褲、 Dr. Martin皮鞋;女仔就梗唔少得一個靚靚地圖袋仲有無印啲鐵筆盒、鐵間尺,唔好話你冇跌過落地嘈住 Miss講書呀!

徐淑敏 恨買地圖袋

學生時期最愛地圖袋( Alviero Martini)!嗰時好多女仔都會孭地圖袋返學,我當時對品牌冇乜 idea,淨係覺得好多人用、好靚,不過我冇錢買,所以冇考究個價值,但就深深印喺我腦海裡面,地圖袋就等於我嘅學生時代!

羅霖 阿仔愛 Jordan

我個年代冇乜潮牌,因為大家生活比較簡單!不過我啲仔𠵱家就鍾意 Jordan波鞋同 Adidas;又會叫我買 figure,原來好貴㗎,成 3千幾蚊一個!

陸詩韻  Bold袋好矜貴

學生時代最鍾意 Bold袋!嗰時嘅 Bold袋係水桶形,側邊有鐵箍箍住,中間最矜貴就係有個鐵牌!嗰個牌要寄返去外國刻你個名上去,個感覺係好尊貴!嗰時扭爸爸買扭咗好耐,好似賣 1千 6百幾,爸爸都好肉赤!

楊思琦  LeSportsac夠潮

鞋方面有 Dr. Martin袋方面呢,女仔最鍾意孭住 LeSportsac,有好多 pattern、好鮮艷、構圖又好豐富!呢兩樣係同學仔必備,但我話你聽,呢兩樣嘢我都冇㗎!

蝦頭 必養他媽哥池

學生時代嘅潮牌一定係他媽哥池!嗰啲 York、 Bold袋、 Dr. Martin我都有,但嗰啲都唔重要,當我見到有一個同學買咗隻他媽哥池,我就即刻走去買,然後全班個個同學都袋一隻!我最鍾意養大佢之後唔清潔啲屎整死佢,跟住再養過一隻!

街坊: Jordan一定要有

明星愛買袋,反而時下一班後生仔最注重對鞋,冇對 Jordan傍身,點見人先?

佟先生

iPhone、 Jordan一定要有啦,尤其係 Jordan 1!袋就 Herschel啦,我喺銅鑼灣買,同學仔必備!

趙先生

LV、 Gucci啲同學最鍾意斜孭袋同心口袋,我自己就用 agnès b.;鞋就着 AJ,文具當然係用無印

鄭小姐

身邊好多人用 Mastermind銀包,皮帶就用 Y3,不過自己冇買。

知無不言言無不盡 我係全知言

鍾意就快D Share啦!