掃呢頁CODE去手機

2015年7月22日 星期三

3字頭女神 岑麗香 K.O.榕姨 [FACE - 426] 榕姨,岑麗香,黃榕,MF,



keep到萌

30歲

30歲香香賣萌依然係正,換轉第二個一早話佢懶 cute呢個世界係唔公平㗎

全知言

3字頭女神 岑麗香 K.O.榕姨

上星期書展,亦係寫真戰,唔少所謂「女神」都蒲頭,年年出寫真嘅黃榕當然日日見報啦,不過 33歲踏入中女之年,任榕姨諗盡計,連粉紅色絲襪吊帶都出埋,睇到你就知𠵱家生意幾難撈;反而上星期四( 16日)見到 30歲嘅岑麗香,雖然都叫 3張但依然咁索,擺啲單眼,嘟嘴表情依然覺得好萌,有時靚女係得天獨厚,真係唔恨得咁多。 3年,原來可以差好遠!

33歲榕姨大香香 3年啫,可能工作粗勞,書展由頭踩到尾,淨係睇佢個粉紅絲襪帶就知佢搏啦,可惜……我都係唔好意思講!

好鬼殘

33歲

鍾意就快D Share啦!