掃呢頁CODE去手機

2015年7月22日 星期三

細細粒歐遊晒巨鑽 [FACE - 426] 細細粒,MF,



細細粒晒食漢堡包之餘,其實都想晒吓隻巨型鑽介囉。網上圖片

全知言

細細粒歐遊晒巨鑽

陳嘉佳自 13年參演《老表,你好嘢!》之後,細細粒嘅角色實在太深入民心,加上之後仲有套《老表,你好 Hea!》幫手推一推,原來細細粒已經成功脫貧,近月佢已經去咗歐洲同泰國旅行獎勵自己。

上週細細粒同位女性朋友去咗英國旅行,期間不斷晒美食,仲有佢嘅名牌手袋、耳環、靚衫,仲有手上嘅閃爆鑽石戒指!咁富貴,原來細細粒靠老表個勢,加上本身都唱得兩嘴,好多地方都有邀請佢去登台,全知言就問細細粒有無艷遇,點知細細粒話:「暫時沒有,我呢啲……無人敢埋身」。咪咁灰啦,未出現啫!

有報導指細細粒日前同男友行街街,其實呢位係佢嘅助手,而細細粒暫時仲係單身㗎!網上圖片

去旅行,打咭是常識吧!細細粒去咗英國 The Ritz,又飲香檳又飲茶咁囉。網上圖片

細細粒去咗英國旅行,影人影景,其實呢張相好似對「射 nel」耳環搶鏡啲啫。網上圖片

雖然唔係大,不過小小的 Chanel都要晒吓網上圖片

鍾意就快D Share啦!