掃呢頁CODE去手機

2015年8月23日 星期日

謝婷婷神回謝賢拒受訪:你知佢啦! 謝賢,謝婷婷,婷婷,



謝賢摑曾江事件之後幾日謝婷婷(中)有見過爸爸,佢就表示唔覺得爸爸心情有咩特別。

next 1/1 pre

謝婷婷(左起)、郭偉亮及曾詠欣一同出席首映。

next 1/1 pre

對於謝賢拒絕受訪,佢就話:「你哋問啲問題都答唔到嘅。」

next 1/1 pre

而講到電影《有客到》,謝婷婷(右)就話睇咗半套,但就驚咗幾日,Eric(左)就話謝婷婷想像力豐富。

next 1/1 pre

霆鋒唔肯回答關於王菲懷孕嘅問題,謝婷婷就話叫記者問番王菲唔好問佢。

next 1/1 pre

藝人謝婷婷、郭偉亮(Eric)和曾詠欣在旺角為電影《有客到》優先場謝票。戲中演死人化妝師的婷婷,坦言之前只看了半套作品,但已驚足幾日:「我真係好細膽,唔單止鬼,追殺嗰啲睇完都唔係幾舒服。(拍時都驚?)拍同睇好唔同,even睇番自己嘅鬼片都唔鍾意個感覺,媽咪(狄波拉)成日話我又要睇又要驚。」飾演變態豬肉佬的Eric則取笑婷婷想像力太豐富。

記者提議婷婷請爸爸謝賢陪睇戲壯膽,她就指對方都想睇。談到最近爸爸拒絕受訪,她謂:「你哋問啲問題都答唔到嘅,你知佢架啦。(佢仲嬲緊曾江?)我冇問佢喎。」她又指摑曾江事件後數天有見過爸爸,當時覺得對方心情沒有特別。另談到哥哥謝霆鋒最近亦拒絕受訪回應有關王菲被指懷孕,對此婷婷謂:「你哋傳埋晒啲嘢人哋都答唔到嘅!(係就係,唔係就唔係架)咁你哋問王菲」她又坦言有一段時間未有見到侄仔Quintus。

身為霆鋒好友的Eric,就坦言好耐冇見對方,更沒與對方打機一段時間:「我都好耐冇打機,唔知佢仲有冇打。」

鍾意就快D Share啦!