掃呢頁CODE去手機

2015年8月23日 星期日

獲陳宛蔚晒胸色誘 林文龍肉搏湯怡 陳宛蔚,林文龍,湯怡,



獲陳宛蔚晒胸色誘 林文龍肉搏湯怡



其他影片:>>






陳宛蔚晒胸色誘 林文龍激咀湯怡爆床戲

年屆47歲的林文龍最近被指回春黐女,與他有份投資的電影《我們停戰吧!》拍檔林熹瞳有影皆雙。在港視倒數第二部劇《Night Shift》中,文龍更加享盡艷福,與比他年輕20年的湯怡有兩場激咀戲,並獲準人妻陳宛蔚投懷送抱。

劇中文龍飾演EU衝鋒隊警長,與在夜場搵快錢的蒲妹湯怡發展一段婚外情。兩人經常為小事嗌交,一次在街上相遇,見面即愛火重燃,在家中火辣激吻。

湯怡為配合角色,劇中經常穿上小背心大騷32C激凸身材,文龍自言不感尷尬,昨日在電話中說:「如果做咗咁多年都尷尬,就真係要檢討吓,都係做戲箒。」

原來文龍和湯怡先後有兩場激情戲,兩人都表現專業好快拍完,他說:「Kiss嗰場就兩take OK,床戲嗰場一take㖭。」而另一場戲講述陳宛蔚色誘林文龍,穿上透視裝、酥胸半露壓上文龍胸膛,文龍說:「拍戲要好小心處理呢類場口,男仔唔會覺得呢啲係艷福,尤其佢哋(湯怡和陳宛蔚)都比較新,可能會覺得驚同緊張,所以事前要溝通好,畀到信心大家。」



■湯怡為配合蒲妹角色,劇中常穿小背心晒32C激凸身材。



■林文龍和比他年輕20年的湯怡,在劇中發展婚外情,見面即埋身肉搏。



拒向可盈備案

問文龍可有向老婆郭可盈備案?他沒好氣說:「我撈咗廿幾三十年,呢啲場口都要備案就好有問題。」對上一部播出的《三面形醫》,文龍飾演有型又寸嘴的整容醫生,劇集點擊率每星期遞增,文龍表示對《Night Shift》同樣充滿信心,他說:「聽講《三面形醫》累計升咗差唔多100%,呢兩部各有看點,《Night Shift》電影感好重,故事都幾特別。」

採訪:嵐山



陳宛蔚



■艷福無邊的林文龍,在夜場被陳宛蔚色誘。

鍾意就快D Share啦!