網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2015年8月25日 星期二

飛甩女友 潘瑋柏老蘭夜蒲有女埋身 潘瑋柏,





其他影片:>>






講起台灣歌手潘瑋柏,相信港人最有印象一定係朱古力廣告,潘瑋柏去年講過希望35歲結婚,但今年8月6號過完35歲生日嘅佢,又當「冇件事」,早前來港做嘢,收工後繼續喜愛夜蒲,女友唔喺身邊就冇皇管。

日前,潘瑋柏去咗胡杏兒未婚夫Phi開嘅夜場Play到玩,佢先喺坐喺度同朋友吹水飲酒,熱吓身。飲到high high地喇,就當然要出去舞池跳吓舞雖然佢喺香港唔算多人識,但就算冇明星光環,潘瑋柏都算靚仔,有女埋身亦好自然。講唔夠兩句,唔知係咪條女普通話唔掂呢,潘瑋柏就行開自己跳自己,玩到2點左右就拉大隊閃人。

如果潘瑋柏戒唔甩鋪蒲癮,咁貪玩,睇怕就算富二代女友楊馥瑜(BEBE)單拖去睇婚紗,單方面迫婚都冇乜用喎!
鍾意就快D Share啦!