掃呢頁CODE去手機

2015年8月2日 星期日

陳嘉桓泰國身材大解放盡情曬 化身陽光美女 陳嘉桓,

寓工作於娛樂的陳嘉桓,漂流水中歎世界!

【太陽報專訊】陳嘉桓、松岡李那與周嘉莉為節目飛往泰國沙美島,化身陽光美女!她們以比堅尼上陣大晒美好身段,靚人靚景令人心曠神怡!文:影視組

女星陳嘉桓(Rose)、松岡李那與周嘉莉主持有線節目《3S 放大假》,三位美女結伴走訪泰國沙美島及芭堤雅等地,並穿上性感比堅尼解放弗爆身材。置身沙美島醉人的陽光與沙灘中,三人無懼變黑,盡情享受日光浴,Rose笑說:「香港好少咁水清沙幼嘅沙灘,又多人,所以我平時唔會去沙灘,今日可以喺呢度享受日光浴!」

周嘉莉「在家拍拖」

欣賞島上浪漫日落之時,周嘉莉不忘與拍檔分享心事,大談擇偶條件:「男朋友唔要太高,唔係就要抬高個頭同佢講嘢,太辛苦喇!而且我個人非常『毒』,鍾意喺屋企,佢識煮飯就夠浪漫!」

松岡挑戰膽量

來到芭堤雅的水上樂園,三人繼續放肆大玩特玩,在刺激的水上設施中傳來尖叫聲,松岡更挑戰九十度垂直滑下的滑梯,Rose則悠然玩漂流,她笑說:「第一次同松岡去旅行,發現原來佢好大膽,我唔敢玩嘅嘢佢都會試。」

置身水中央的松岡搔首弄姿,更添魅力。松岡(左起)、陳嘉桓及周嘉莉齊齊騷Quali,與陽光玩遊戲!松岡(左)與陳嘉桓玩樂期間亦抽空做瑜伽,Keep住索爆身形。一拍即合的陳嘉桓(左)與松岡,齊拎大水泡落水暢玩。
鍾意就快D Share啦!