掃呢頁CODE去手機

2015年8月2日 星期日

傳失寵離TVB 徐子珊:等份約自動完 徐子珊,TVB,子珊,



傳失寵離TVB 徐子珊:等份約自動完



其他影片:>>






傳失寵離TVB 不死子珊:等份約自動完

「不死子珊」終於心死?繼胡杏兒後,加入無綫11年的徐子珊亦決定月內約滿後離巢。有傳子珊有感無綫冷待而心灰意冷離開,昨日她出席銅鑼灣活動,承認正在等約滿:「等份約完咗先,等佢自動完。」不過,子珊強調未來方向還未決定,並謂:「覺得自己係時候做新嘢。」據悉,杜琪峯旗下的銀河海潤正向子珊招手,做阿杜愛將還是繼續拍膠劇,不難選擇吧!

無綫小生花旦買少見少,繼林峯、吳卓羲和胡杏兒後,徐子珊亦盛傳今年尾約滿後不再續約。消息指加入無綫11年的徐子珊近期因為無綫多番跟她傾續約,她卻遲遲未有動筆,以致被無綫投閒置散,事後子珊受訪時雖否認被無綫冷待,但就承認決定在約滿後要「停一停」、「唞一唞」,畢竟多年來劇接劇已感厭倦,有意將自己的珠寶設計發展成事業。



【約滿走人】

■徐子珊昨承認即將約滿無綫不再續約,見她笑到見牙唔見眼,莫非因不用再接拍膠劇所致?

攝影:陳慧安



【不死子珊】

■在《神鎗狙擊》中炸極不死,離譜劇情令子珊被封「不死子珊」。

劇照



【無緣視后】

■年年戥人家攞視后高興的子珊,聲稱自己不恨攞視后寶座。



【慘遭冷待】

■有傳子珊(右)失寵被高海寧取而代之成力捧對象。

劇照

「係時候做新嘢」

昨日徐子珊到銅鑼灣出席拉麵活動,對於盛傳她今年10月與無綫約滿後不再續約,子珊說:「唔係嗰本雜誌講嘅時間,不過嚟緊個約係就快完,所有嘢未決定。」問何時約滿?子珊未肯透露,只表示:「就快完。」子珊指無綫一直有跟她傾續約,但未來方向還未決定:「自己忙緊學珠寶設計,所有嘢未決定住,想自己停一停先。」子珊透露有其他公司及內地公司接洽:「暫時每日專注返學,每日淨係諗到要交功課,都有內地經理人搵我傾,但真係未諗到、未決定點做。」那麼是否等合約完結後再作打算?子珊直認不諱說:「冇錯,等份約完咗先,等佢自動完。」

近年子珊在無綫拍過不少膠劇,其中更因在《神鎗狙擊》炸極不死而被網民封為「不死子珊」。莫非今次離巢,是因屢拍膠劇?對此子珊否認道:「冇咁嘅事,我都拍過好多好好嘅劇,因為咁多年拍劇先有人認識,畀咗好多好好工作機會我,畀我做咗好多好角色。」記者問是否與多年未能取得視后有關?子珊繼續否認說:「唔關事,我都有好多電影拍緊,不嬲都唔係睇獎唔獎。自己係時候成長,覺得自己係時候做新嘢。」



■子珊(中)昨為拉麵比賽擔任評判,獲贈食一世拉麵。

有望成阿杜愛將

早前曾傳高海寧取代徐子珊成為無綫老闆陳國強愛將,子珊過去一年在無綫主演劇集少之又少,在年初拍完《以和為貴》一劇後,已沒有任何新劇安排,明顯被投閒置散,對此子珊力撐說:「同公司有共識,自己都想減產,拍劇咁辛苦都需要休息,所以一套劇一套電影,唔想拍到成日黑眼圈。」子珊亦否認效法其他小生花旦離開,記者指她不跟無綫續約,今年肯定無望問鼎視后,子珊笑說:「唔驚!我驚咩呀?唔使諗啦,不嬲都冇諗呢啲嘢!」並揚言未來去向如何,會第一時間通知大家。

據本報了解,現時除林建岳的寰亞娛樂外,杜琪峯旗下的銀河海潤亦向子珊招手,子珊分分鐘有望成為阿杜愛將。

採訪:盧妹、鍾國仁



■子珊近日四出為有份參演的新戲《有客到》宣傳。劇照

鍾意就快D Share啦!