掃呢頁CODE去手機

2015年8月2日 星期日

一周之最:強國十女星登封面 化妝太濃認不出



內地版《VOGUE》雜誌十周年,特別於最新9月號刊由名攝影師Mario Testino掌鏡,一次過邀來10位一線女星拍封面,包括劉嘉玲、章子怡、趙薇、范冰冰、李冰冰、周迅、湯唯、李宇春以及名模劉雯與杜鵑,齊齊上封面。

各大牌女星分別穿上白色及金色華麗晚裝,當中又以嘉玲一身深V金裝至為性感,加上坐正前排中間位,氣勢逼人,盡顯地位超然。站於旁邊的湯唯亦一身金色深V裙裝露長腿又大晒事業,非常落力。奈何部份女星的妝化得太濃,加上修圖效果,不少網友都留言謂一時之間認不出誰是誰。

更多時尚新聞,即上:http://add.appledaily.com

一次過十位女星晒冷的封面照,卡士強勁。 劉嘉玲幾有氣勢,星味蓋過晒(左起)趙薇、劉雯、湯唯同范冰冰! 趙薇同范冰冰好friend噃!
周迅 李冰冰
鍾意就快D Share啦!