掃呢頁CODE去手機

2015年8月26日 星期三

李丞責測中股災 劉倩婷避蝕千萬 劉倩婷,李丞責,

劉倩婷因為聽老公李丞責話,未有在股市損手,最好眼光係佢!

李丞責測中股災 劉倩婷避蝕千萬

近日股市大跌,不少股民「中招」致焦頭爛額!堪輿學家李丞責對今次的股災,原來於年初已作出「預警」,並成功預測恒生指數會徘徊於21000點水平,他與太太劉倩婷亦因此避過一劫,避過高達千萬的損失。反而有多年買股經驗的藝人梁思浩,備受股市影響,帳面損失近百萬。

近日股市大幅波動,股災連連,前日全球股市更經歷「黑色星期一」,恒生指數狠挫至21251點,成為今年第二大跌市!昨日股市持續低迷,恒指收報21404點。股市突瀉令不少星級股民措手不及大受影響,但對堪輿學家李丞責而言,可謂「意料中事」!

年初曾為本報預測流年股市走勢的他,就指今年即羊年為出水年份,投資時應先看清形勢,深思熟慮後才可出擊,並「預警」於今年新曆9月28日日全食前後六十日間,會出現一次股災,恒生指數更會於21000點水平徘徊。

李丞責
  • 李丞責
梁思浩
  • 梁思浩
今年2月李丞責接受本報訪問預測股市時,已批中9月會有股災。
  • 今年2月李丞責接受本報訪問預測股市時,已批中9月會有股災。

昨日李丞責接受本報電話訪問時,他謙稱自己並非投資能手,但坦承避過八位數字的損失:「其實我都唔係投資叻嘅人,都係依書直說,今次都可以話係避過一劫,來來回回都避過咗差唔多八位數字嘅損失。」

2017年才重回升軌

李丞責又指現時至今年10月26日為股市緩和期,並預測兩年後股市才有上升迹象:「呢段股災時間到今年10月26日係緩和期,而上升嘅軌迹最快都要雞年(2017年)先至開始。」

李丞責更大爆老婆劉倩婷曾一度質疑他對於恒指下至21000點的預測,他說:「佢都好相信我嘅說話,但當恒指升到28000點嘅時候,佢都有質疑過,話會唔會真係跌到落21000點,但後來我同佢解釋,其實我都係依書直說,咁佢都有信我。」

買藍籌未放未係蝕

面對股市急挫,不少星級股民大呻蝕到入肉,當中一直有投資港股及美股的藝人梁思浩,前日在微博上載與好友慶祝生日的合照,並意有所指發文寫道:「一笑看風雲變。」昨日他接受本報電話訪問時,坦承受股市影響,帳面損失達七位數字近百萬:「呢次係全球性問題,但唔緊要,因為投資同投機唔同,我用閒錢買咗放喺度,一日未放出去都未係蝕啫,況且我都係買藍籌多。」對於李丞責推測到今次股災,梁思浩則說:「咁今次好多師傅都推測得到,佢講到21000點,又冇人夠膽好似佢咁講。(有冇人問你借錢渡難關?)又冇喎,唔係人人搵到我嘅,要過咗我助手嗰關先得。」

文:專案組

鍾意就快D Share啦!