掃呢頁CODE去手機

2015年8月23日 星期日

黃秋生寸家長:學校有農場,怕唔怕個仔變豬? 秋生,黃秋生,



【入國際學校驚接受同性戀】黃秋生寸家長:學校有農場,怕唔怕個仔變豬?

2015-08-23 21:40:00



黃秋生近排每日都同吳君如為舞台劇《狂揪夫妻》演出,但仍無阻佢對時事發聲,佢噚日凌晨喺社交平台,對一位父親批評本港主流學校填鴨式教育,並為個仔申請「在家自學」嘅新聞,留言道:「話唔考慮畀個仔讀國際學校,怕個仔接受同性戀觀念,我諗吓,如果間學校喺郊外,有農場,唔知佢怕唔怕個仔變咗隻豬呢?」

該位做地盤判頭嘅李姓家長表示佢11歲嘅獨生子李科成喺內地長大同讀書,成績中上,今年就獲批單程證來港,但佢表示本港主流學校係填鴨式教育,老師教得好死板,但又唔會選擇讀國際學校,驚個仔會冇基本禮儀,或者接受同性戀等觀念,所以向育局申請「在家教育」。

相關新聞:

父向教局申請「在家教育」11歲童不開學 擬月擲萬元報讀坊間課程

http://bit.ly/1h5t6e2



秋生今日喺fb又評論時事啦 (黃秋生fb圖片)



秋生近日忙於演舞台劇《狂揪夫妻》,華仔嚟咗捧場。 (黃秋生fb圖片)



11歲的李科成 (讀者提供圖片)

鍾意就快D Share啦!