掃呢頁CODE去手機

2015年8月23日 星期日

亞姐海選:群「星」雲集 騎呢輩出 亞姐,亞洲小姐,



呢個海選,唔單止參賽者多,連參賽嘅種類都好多。

next 1/1 pre

「巨版肥苟」祝旭冉陣容夠晒龐大。

next 1/1 pre

「靚版朱慧敏」蔣夢華各方面都好平均。

next 1/1 pre

2號馬瑩瑩谷出湯碗胸,不過到底呢件係泳衣定係內衣,就好有商榷嘅餘地。

next 1/1 pre

三大靚女代表,左起:鄒昕美、李姍姍、「尖面蔡依林」陳韻如。

next 1/1 pre

陳韻如一致裁定相當省鏡。

next 1/1 pre

「高挑版胡蓓蔚」寧丹雖然個樣ok,但係條腰略嫌長得滯。

next 1/1 pre

「拔罐孟瑤」王梓儀個樣望落你估似幾多歲?..............答案竟然係.............20歲。

next 1/1 pre

17號郭靜波露胸墊。

next 1/1 pre

11號張文係騎呢嘅代表。

next 1/1 pre

13號薜靜林都係。

next 1/1 pre

15號程曉旭同22號楊紫柔下體同告現形,陰公豬。

next 1/1 pre

「翻版呂晶晶」劉莉莉除咗個樣同僵硬表情係亮點,佢隻腳上面嘅膏藥貼都係亮點。唔通佢因為腳痛,所以個樣僵硬晒?

next 1/1 pre

「間尺鼻張馨予」朱音有啲肥底。

next 1/1 pre

亞視仲即場頒咗三個獎,而且仲有獎金架。

next 1/1 pre

【老詠誼深圳直擊】有機會成為末代亞姐的《第二十七屆ATV 2015亞洲小姐競選》昨於深圳五洲賓館舉行深圳站海選面試,49位參賽者以自選泳裝見評判,並上台行catwalk及作自我介紹。

即場召募參賽者零反應

深圳站參賽者質素相當參差,有樣子甜美及波濤「胸」湧之輩,但亦有不少參賽者非常脹爆,擁有巨籮、肥手臂兼大肚腩,堪稱「全方位肥胖」,相當礙眼!除此之外,更有參賽者下體現形,包括15號程曉旭及22號楊紫柔,17號郭靜波則露墊。38號「拔罐孟瑤」王梓儀,則騎呢地在腰臂等位置驚現拔罐痕外,還不慎露毛,認真失策!該個海選賽制亦是十分騎呢,竟容許女士臨場參選,不過最終沒有一個成功上台!

先頒三獎仲有錢袋

大會昨共頒發三個獎,分別為「評判最讚大獎」、「一見鍾情大獎」、「甜美笑容大獎」,得獎者分別為3號鄒昕美(獲5,000元人民幣獎金,即約6,000港元)、24號李姍姍(獲5,000元人民幣,即約6,000港元)及33號陳韻如(獲2,000元人民幣,即約2,430港元)。

燕瘦環肥

33號陳韻如與34號「高挑版胡蓓蔚」寧丹及47號「靚版朱慧敏」蔣夢華,均是昨日亮眼焦點,樣子不俗之餘,身材亦相當勻稱,甫上台行catwalk,即與其他參賽者高低立見!雖然三位靚女體形纖瘦有一定優勢,但昨日亦有一些「脹爆」勢力不容忽視,如27號「巨版肥苟」祝旭冉,雖體重高達69kg(約152磅),凸腩、豪華臀兼雙腿肥美,但勝在外形甜美兼對答大方,故相當亮眼,不比其他纖瘦參賽者失色!

「巨版肥苟」祝旭冉接受訪問時,直言自己去年冇咁肥,還經常參加選美並曾獲獎,她謂:「我之前參加過幾次內地選美,攞過三個獎,其中一個仲係冠軍。(幾時攞冠軍?當時都係咁肥?)大約2013、2014年左右,當時大約一百磅。(點解依家咁肥?)上咗大學,個人放鬆咗,所以食到咁肥,依家參加亞姐,希望加速自己去做運動減磅。(目標減幾多?)20至30磅!」祝旭冉還表示父母是內地教授,非常支持她去選美。

38號「拔罐孟瑤」王梓儀則對自己被稱呼為「晶女郎」孟瑤,沒有太大反應,並直言不知對方是誰,但知道王晶是誰。奪得「評判最讚大獎」的3號鄒昕美有擁有一雙鳳眼,她自言外貌比較傳統,不是大眾喜歡的可愛類型,但她十分喜歡自己的樣子!

大胸一族:馬瑩瑩倒奶搶鏡

昨亦不乏大胸參賽者,包括2號、9號、15號、30號及36號身材均相當出眾。其中2號馬瑩瑩更倒奶大晒湯碗胸,問她是否覺得自己出眾?她笑言:「我對眼突出啲。(身材好出眾喎!)還好!」馬瑩瑩被發現頸背有星形紋身,但她覺得不會影響參賽,因為可以遮到。

人工美女 似曾相識

昨日參加面試的佳麗,除了全部講國語外,還不乏一些「人工美」佳麗。當中42號26歲的劉莉莉,雖然樣子甜美,更似前亞姐冠軍呂晶晶,但笑起來時卻面容僵硬,甚不自然!而39號同是26歲的朱音,一雙美目加間尺鼻,跟內地女星張馨予頗為相似,只是多了一個酒窩。

鍾意就快D Share啦!