掃呢頁CODE去手機

2015年8月14日 星期五

謝賢飯局 曾江: 無請我 Joe Junior: 無佢手提 Joe Junior,曾江,謝賢,





其他影片:>>






今晚(8月13日)大台播出《超強選擇一分鐘》,搵來Joe Junior做嘉賓,兼係現場同觀眾解畫,令到謝賢打曾江件事,愈講愈似宣傳,難怪有成十幾萬觀眾都認同啦!

另外,四哥謝賢開哂聲話係下個星期一會請《四個小生去旅行》台前幕後一齊食飯,睇個節目嘅首播,咁曾江有冇份去呢? 《壹》仔當然死纏難打問曾江俾唔俾面啦?

曾江話︰「佢冇請我,佢應該唔請我啩!(佢請你都唔去?)我諗冇謂啦啩」慘啦! 四哥冇請曾江,偏偏連唔多關事,喺開片現場,淨係做收音師嘅Joe Junior都有份,我哋專登打個手提,問吓Joe Junior會唔會請曾江去!

Joe Junior︰「呢啲我唔多清楚喎!我知係有飯局,我依家都係等緊啲時間,去邊度都未知。我都冇佢手提,我同曾江都唔係好熟,去小生旅行先係第二次見面。」

唔知點解,呢一刻,我覺得JOE JUNIOR真係好似劉江華,又或者謝賢其實係想約曾江,不過變咗約朱江食飯囉!
鍾意就快D Share啦!