掃呢頁CODE去手機

2015年8月18日 星期二

《港姐任你Like》:麥明詩挑戰三連冠 麥明詩,港姐,



《港姐任你Like》第二階段已經結束,第三階段投票「最佳自編自導自演」正式啟動!

next 1/1 pre

麥明詩(左一)、羅丹虹、陳靜儀分別是第二階段的冠亞季軍。

next 1/1 pre

麥明詩希望可以三連冠。

next 1/1 pre

麥明詩出活動時稍露事業線,非常性感。

next 1/1 pre

陳靜儀表示很認真的拍攝影片,希望大家留意。

next 1/1 pre

羅丹虹話講嘢表現自然好咗。

next 1/1 pre

郭嘉文希望自己愈戰愈勇。

next 1/1 pre

龐卓欣希望大家睇到佢真實嘅一面。

next 1/1 pre

本屆港姐總決賽將於本月30日舉行,12位準港姐連日來繼續出席各大小活動爭取曝光拉票,而緊貼所有熱爆娛樂新聞的《東網巨星》於Facebook(連結:【 http://on.cc/MISSHK2015 】)內舉行的港姐第三階段投票「最佳自編自導自演」(前名為「最估你唔到」)今午正式啟動,歡迎各位「巴絲」就一眾準港姐為《東網巨星》App獨家精心自編自演的短片進行投票,大家覺得邊位佳麗短片最精彩、最啜核、最令人一見難忘,就可以立刻click入Facebook繼續like爆佢!

至於第二階段的「最腦筋急轉彎」投票,直至今午已順利完成,賽果仍以大熱1號麥明詩以509個likes當上冠軍、亞軍3號羅丹虹獲432個likes,而季軍10號陳靜儀則有306個likes。值得注意的是,這回合羅丹虹成功反超前上回合的亞軍陳靜儀,所以說鹿死誰手絕對是未知之數,三個階段投票都是獨立運作,但總票數會直接影響本屆「民選港姐」的賽果,一眾佳麗記得要繼續加油呀!

麥明詩望三連冠

憑啜核金句「毛髮與生俱來,今次百密一疏,係一個教訓,都係經驗!」回應早前被指走光的麥明詩,於「最腦筋急轉彎」投票內勝出可謂實至名歸。她得悉自己有509個likes即笑答:「好開心,多謝網民對我嘅支持,但希望大家唔好放鬆,繼續畀likes,大家嘅支持絕對係我嘅強心針。(有信心做到「三連冠」?)梗係想啦,不過順其自然,我都要專心準備總決賽。其實我有睇網民嘅留言,好似佢哋叫我講嘢淡定啲,我依家就改進緊,本身唔係咁習慣面對鏡頭,惟有依家對鏡練習多啲囉。」

陳靜儀認真拍片吸LIKE

第二階段由亞軍跌落季軍的陳靜儀則表示:「多謝支持。(排名跌咗?)咁我有信心第三階段可以升番上嚟嘅,因為條片我好畀心機去拍,希望大家多啲留意啦。」「升呢」的羅丹虹則回應表示:「多謝《東網》朋友嘅支持。我本身唔係一個有才藝或特別自信嘅女仔,所以好珍惜每位朋友嘅支持。(發覺自己口才好咗?)我講嘢冇自信,但依家發現表現自然就最好。」

郭嘉文睇新聞練口才

9號郭嘉文得51個likes「包尾」,她笑謂:「冇失望,但希望愈戰愈勇。(點樣練口才?)每朝睇多啲新聞,同埋喺嚟緊嘅港姐節目內表現最真誠嘅一面。」而本身算是熱門的4號龐卓欣兩個的回合投票依然三甲不入,她表示:「冇乜特別感覺,可能暫時啲觀眾對我嘅認識都係表面嘅,嚟緊周末會有港姐嘅特輯推出,或者觀眾睇完會對我有唔同嘅睇法呢。」

鍾意就快D Share啦!