掃呢頁CODE去手機

2015年8月18日 星期二

冇請四哥同曾江睇騷 修哥笑言:我都唔識呢兩個人 四哥,胡楓,修哥,曾江,謝賢,





其他影片:>>






上個星期三喺《4個小生去旅行》記招上面,謝賢(四哥)怒摑曾江轟動全城,今日節目嘅首播飯局被取消,兩位主角無緣碰面。

捲入風波嘅另外兩位小生胡楓(修哥)同Joe Junior,今日就去土瓜灣為「香港經典演唱會」綵排,兩人仲唱咗一首《友誼之光》贈興。而被網民稱為「Joe Senior」嘅Joe Junior接受訪問嗰陣,講到佢嘅專業「揸咪」,佢話:「咪就梗係我揸。」

沒有四哥嘅日子,問起四哥嘅嘢,修哥表示:「今日就係演唱會,如果大家想問第二樣嘢,我唔可以答大家,唔會答,過咗今日記者會後,就問乜都得。」

咁修哥會唔會邀請四哥同曾江出席,佢就笑住話:「我都唔識呢兩個人,我都有硬頸㗎!」講完就轉身走,之後記者再追問佢喺演唱會棟篤笑部份,會唔會加入新題材,修哥就話:「冇新嘢加,只係會有大家想聽,有趣嘅事。」

(攝影:陳俊強)
Joe Junior話:「咪就梗係我揸。」 修哥話唔識四哥同曾江。
鍾意就快D Share啦!