掃呢頁CODE去手機

2015年8月26日 星期三

《港姐任你Like》:羅丹虹否認買like 羅丹虹,港姐,



《港姐任你Like》戰況白熱化!

next 1/1 pre

麥明詩在第三階段中暫奪冠,昨日她做足熱身。

next 1/1 pre

暫奪第二的羅丹虹否認買Like。

next 1/1 pre

郭嘉文憑438票排緊第三。

next 1/1 pre

《東網巨星》在Facebook舉行的《港姐任你Like》來到第三階段「最佳自編自導自演」,鬥到進入直路,直到晚上9時繼續由1號麥明詩以742票領先,其次是3號羅丹虹(Ann)的687票及9號郭嘉文的438票。羅丹虹在「民選港姐」投票上一直力追麥明詩,兩營粉絲更在網上罵戰,麥明詩說:「睇到有啲唔開心,有同Ann傾過,唔想負面情緒影響大家,所以盡量少睇,希望fans畀多啲正能量我哋。」

羅丹虹對於被麥明詩粉絲指買Like,她說:「我仲讀緊書,冇咁多錢買Like,參加港姐買衫用咗好多錢,我冇多餘錢。」講到粉絲罵戰,她說:「大家唔好傷和氣,我哋唔想咁。無論留言好壞,我都覺得係好事,證明有人留意我。」投票排第三的郭嘉文被粉絲睇好決賽時奪季軍,她說:「都開心,坐季望亞、望冠。」

鍾意就快D Share啦!