掃呢頁CODE去手機

2015年8月19日 星期三

Shine天佑同女友結咗婚? [FACE - 430] Shine,MF,



天佑同女友 Olive Wong拍拖多年,不過一直冇公開過!

全知言

Shine天佑同女友結咗婚?

結婚有啲人選擇高調,有啲人就慌死人知咁,好似 Shine成員、 32歲徐天佑,原來同拍拖多年嘅女友 Olive Wong結咗婚,據知天佑女友 Olive開咗間化妝品店 INUF,上年開始喺紅磡開鋪,雖然佢兩位對感情好低調,不過結婚咁開心, Olive都有同啲熟客講,上星期全知言諗住去恭喜下佢啦,點知 Olive好驚咁,仲話:「我唔會攞呢啲嘢宣傳,我哋冇結婚呀。」冇人話你宣傳,估唔到你咁低調啫。

天佑老婆 Olive對傳媒相當避忌,仲用手擋鏡頭,其實都係問你有冇結婚啫!

一聽到結婚兩個字,天佑老婆 Olive即刻否認:「我哋冇結婚呀!」

把口說不,但身體最誠實, Olive喺自己 instagram都忍唔住寫啲肉麻語句,女人都係講一套做一套㗎

鍾意就快D Share啦!