掃呢頁CODE去手機

2015年8月19日 星期三

最憎回帶嘟姐 16年情 呂方:解釋完當我放屁! [FACE - 430 - 專訪] 呂方,MF,



真人騷

最憎回帶嘟姐 16年情 呂方:解釋完當我放屁!

53歲,呂方下月紅館的演唱會,原意是在兩年前舉行,慶祝 83年攞新秀冠軍、 13年剛好入行三十周年,可惜紅館爆期,一等就等到 2015年。

我的理解是,呂方一向怕見記者,其實遲開也有遲開的好,能把避無可避的宣傳期再推推。

「做咗咁多年,點會唔慣記者嗰套,係咪啲話題真係好冇新意?」

隔幾年呂方就俾人無限 loop的話題有二,其一是 92年被指高攀鄭裕玲,十六年情分手時呂方被指食軟飯、炒股輸晒女友身家;其二是他有班神枱級好兄弟,大家一樣入行三十年,相比之下星運着實爭得遠。

呂方班 friend,講緊係朝偉同學友,老實講有邊個拍埋朝偉同學友,唔係暗星?

呂方個前度,講緊係高佢三吋,一年到尾活躍於電台電視台嘅鄭裕玲,偏偏你又低調唔肯解釋,被人覺得高攀,可以怪誰?

「唔係我唔肯解釋,當年我記者會開過,律師信又出過,但係有用咩?

咪又係俾人當放屁?我知呢行就係咁,會講一世,咁我唔去記一世咪得囉!」

聽起來豁達,實情係有火。有些話題無論遠射定曲線,我試過,唔俾掂就係唔俾掂。

十年冇出新歌,今個月推出〈偶像荒〉,下個月開個唱,呂方說,最放唔低就是站在台中央的感覺,和大家一起集體回憶回下帶唱〈不捨得你〉同〈你令我快樂過〉。

之但係,呂方同嘟姐,又何嘗唔係好多人嘅集體回憶呢?

你可以講一世,但我唔會記一世。

習慣嗎?出返嚟見記者?

做咗咁多年,唔會唔慣。上一次都係四年前開演唱會啫。

你覺得煩唔煩?每次出嚟都係答嗰幾條問題?

係呀,你講得啱!嗰啲問題好似三十年前都問過,點解咁得意嘅?

好似呂方嘅字典除咗鄭裕玲就冇其他嘢一樣?

重覆都係嗰啲話題……係囉,冇新意梗有,你哋冇新意,但係我唔鍾意望返轉頭。成日問我舊陣時段感情……話到明舊陣時,仲講嚟做咩?

但呢行的確係咁,啲嘢興講一世!

冇錯,呢行就係咁,啲嘢會講一世,你唔好記一世咪得囉!通常都係啲人搵嘢嚟講,日常生活我都唔會同朋友講呢啲。

除咗上一段戀情,鍾唔鍾意人哋成日攞你同學友、朝偉比?

大家做咗幾十年朋友,你話有咩好比?你會唔會同屋企人比?同朋友比?大家做得朋友,就唔會比身家、比地位,啲人咁問,係佢哋唔了解我、唔了解我啲朋友。

有冇一個階段真係嬲,好介意人成日都講呢啲?

啲傳媒係咁,專寫負面,詆譭人,有一段日子梗係會好嬲。我都話過,好彩香港唔同美國,唔係周街都買到槍……

係唔係真係因為同鄭裕玲分手,形象一落千丈?

梗係真,根本啲媒體變晒,唔使你寫得好,你照事實報導就得㗎喇,當時好多新聞都係作出嚟,你話點解?就係啲人心地唔好囉。你話個人會唔會開心?你明明唔係呢啲人,人人寫到你係呢啲人……

友共情《蘋果日報》圖片

《新紮師兄》

你以為解釋有用咩?

係唔係因為你唔肯解釋?

我以前都覺得自己性格缺陷,唔鍾意解釋、朋友淨係幾個就夠、見到人影就會唔自然、唔想講!但嗰次之後,講真,你以為解釋有用咩?我開過記者會、發過律師信,話我炒股票輸身家,其實識我嘅朋友就知,我連股票係咩都唔知!你話解釋嚟做咩?人哋當我放屁咋!

自此以後你就好抗拒記者?

唔係話抗拒,係𠵱家嗰套真係唔同以前。我搭過機鐵,幾個人追住入車廂影相,個個部機都黐住我塊面,我真係怕咗佢哋……唔只我怕,連車廂其他人都睇唔過眼,問我使唔使幫手打佢哋……我話打還打,等我走咗先好打。

講下演唱會,今次係同管弦樂團合作?

係,五十人大樂隊,我都未試過,幾 grand下。出唱片機會少咗,開演唱會係歌手必然要做嘅事,原本諗住早啲開, 13年入行三十週年,但申請體育館太難。我都離唔開呢一行,想俾自己一個紀念。

《真情》《蘋果日報》圖片

啟蒙老師

友共情

為咗演唱會目標減幾多磅?

咁我又唔使好瘦,我太瘦唔好睇㗎!個人已經唔高,要有番啲重量至壓到台,如果唔係企上台成粒骰咁,觀眾好易搵唔到我。我平時好為食㗎,尤其係雞翼,我雞翼王嚟㗎,一餐 BBQ可以食廿幾三十隻!

除咗冇機會出碟,所以要開演唱會,上台嘅意義仲有乜嘢?

企喺個台中間嗰樣嘢,我唔捨得……𠵱家除咗演唱會好少呢個機會。唔只香港,仲有美加同內地,對我𠵱家呢個年紀嚟講,係一種享受。唔會諗賣票、場數,完全冇嗰啲壓力,淨係 enjoy嗰兩個鐘同觀眾一齊,所謂集體回憶。你知啦,𠵱家啲人唔係叫你聽歌就會聽歌,做完隻碟仲要夾啲贈品落去,人哋都未必肯買,𠵱家做碟嘅樂趣比起以前真係爭好遠。

嘟姐架車

記唔記得第一次開演唱會係點?

唔記得喇……淨係記得第一次踏上舞台,係參加新秀、喺利舞台,好緊張、不知所措,到𠵱家,我先至知個舞台係攞嚟享受。嗰陣時喺《歡樂今宵》有個打擂台唱歌節目《 Sing Sing Sing》,輸咗都有五百蚊獎金。我真係輸咗,但之後收到黎小田電話,問我有冇興趣參加新秀。當時一月,新秀係七月,我嗰年 20歲,諗住有排,係阿媽同我講真係參加不如搵個老師……就係嗰陣時,開始跟戴思聰學唱歌。

呢個媽媽唔話得!

係呀,佢知我冇嘢叻吖嘛……讀書唔叻淨係唱歌叻。嗰陣時我做暑期工,做過蘋果牌牛仔褲負責車個袋、做過快餐店,跟住參加新秀贏咗冠軍,咁就簽咗華星七年。

始終唔係高大靚仔,有冇諗過紅唔紅到?

冇諗咁多嘢㗎,冠軍就係冠軍,簽咗華星,就係一張合約。華星嗰陣時仲有小虎隊,個個六呎高,仲同佢哋一齊出碟,出完碟就有得拍《新紮師兄》,跟住就一舉成名。咁至發覺,原來都唔係一定要高大靚仔嘅啫。

有乜好自卑?唔高都紅咗囉!

16年情 鄭裕玲圖片

覺唔覺得一切嚟得好易?你嘅走紅係異數?

唔係啩……咁睇低我?你嘅意思即係我好差啦?做咩要靚仔啫?荷里活都有唔係個個高大靚仔㗎我嗰陣時企埋喺小虎隊隔籬,都冇話自卑。

真係冇自卑?

真係冇!有乜好自卑啫?係唔夠人高就係唔夠人高呀嘛,唔高都紅咗囉!嗰陣時我真係多咗好多戲拍、電影,仲有登台。實力當然都有啲,但的確覺得自己行緊運。

除咗紅星朋友,同上一段戀情,呂方平時係咩人?廿四小時點過?

我鍾意做運動,鍾意煮嘢食,請十個八個朋友嚟食都冇問題。鍾意睇戲、鍾意揸車,電台𠵱家好少聽,但係夜晚會聽陶傑《光明頂》,口才好犀利。

你自己鍾唔鍾意傾埋一份?有冇啲維園阿叔嘢走咗出嚟?

冇冇冇……我未係住,除非好大單嘢,我哋班朋友又好少講呢啲。

聽講你同杜德偉有個朋友早排突然過身?

係……好突然,啱啱去完旅行返嚟,返嚟踩踩下單車心臟病發,佢同我哋差唔多年紀。

到咗 53歲,你會唔會怕老怕死?你對開心嘅定義有冇唔同?

呢啲嘢冇得諗,冇得好驚。我從來唔會諗呢啲。我係一個普通人,我嘅開心好簡單,後生嘅時候成日拍殭屍戲、日夜顛倒,淨係想瞓番覺好啲;到𠵱家呢幾年,我嘅開心就係食下好嘢,同朋友飲杯嘢傾下偈。

上次拍完十六年拖,需唔需要長時間恢復?

其實我都真係好多年冇拍拖,雖然之前成日俾人影到,但冇個係真……大佬吖,我都有朋友,都要約人食飯,唔係食餐飯就係女朋友㗎嘛……唔係話之前嗰段感情有咩陰影,有啲嘢係真係急唔嚟。直到最近,當嗰個人出現,你就會知道係佢。

真係怕行差踏錯,諗住一世不娶?

我以前會問自己,做人係唔係一定要結婚,但係到咗𠵱家,我覺得可能唔結婚仲適合我。

煮意多圖片

新女登場圖片

變臉

時代不同,現在做訪問例牌要行部攝錄機拍攝全程,偏偏呂方話平生最怕對鏡頭,一開機就唔識講嘢,於是訪問下半部,我聽佢話熄機齋傾偈。

係就係健談咗,不過唔提得嘅一樣唔俾提,無嗱嗱同我講星座,話山羊座同金牛座其實不打不相識好啱嘴形……係咩?

撰文:朱小博

攝影:范仲良

化妝: Ding Yip@KINGS MAKEUP

髮型: Gary Sun@Hair Corner

場地提供: Zense(銅鑼灣)

鍾意就快D Share啦!