掃呢頁CODE去手機

2015年9月7日 星期一

搭貴車仲被鬧 甄詠珊嘆的士獨大想提告 甄詠珊,



甄詠珊搭貴的仲被鬧,搞到佢嬲爆,佢仲嘆的士獨大!

next 1/1 pre

甄詠珊前日由太子搭的士去位於九龍站嘅圓方,但車資竟然比平時多近一倍!

next 1/1 pre

的士司機仲要鬧甄詠珊,令佢嬲到拍片!

next 1/1 pre

甄詠珊考慮告該名的士司機!

next 1/1 pre

甄詠珊希望政府正視的士獨大問題!

next 1/1 pre

石詠莉(圖)知道好友甄穎珊發生呢件事,戥對方慘慘豬!(資料圖片)

next 1/1 pre

前性感女子組合Freeze成員甄詠珊昨日在微博大動肝火,指前日被的士司機濫收車資,下車時更聽到對方鬧她「正龜婆」,嬲爆的她表示已報警處理。事緣,甄詠珊前日由太子搭的士前往位於九龍站的圓方,她表示:「坐過無數次車費都係40蚊左右!」但前日該程車資,收費錶卻跳至79元,車資多了近一倍!

嬲爆發文

自認平日EQ非常高的甄詠珊在微博寫道:「非常極度超級爆嬲,簡直唔可以用嬲呢個字黎(嚟)形容,警就已經報咗...我一直唔敢出聲,因為我驚比(畀)人掉落車,所以一直忍,終於到左(咗)我就講:我話你兜路喎,你唔好當我係遊客」之後她又再發文,說:「當我落咗車,我好清楚聽到佢鬧我正龜婆,嘩,你地(哋)話我係咪要爆?」

拍片有圖有真相

她不但一連發了3則微博怒轟司機,更有圖有真相,公開的士司機的樣子及司機證,又將事發所拍的短片上載到網上,片中聽到甄詠珊不斷質問司機有否兜路,更跟司機說不回答便不下車:「即係油麻地去尖沙咀要80蚊?你講呀,你有冇兜路,你講!」而司機則說:「我唔需要答你呢個問題,我照錶收。」的士司機又表示自己是職業司機,有權選擇行車路線,反指甄詠珊沒有出聲異議,令甄詠珊激動地說:「你冇問我呀!」最後司機就拋下一句:「你投訴你有咩可以去投訴,我打定張單同警察解釋!」

「的士界以為自己大晒」

甄詠珊接受《東網》電話訪問,指自己肯定對方不是鬧她「八婆」,說:「佢個咀形都係龜字。」她又表示當日要去飲宴,驚會飲酒所以選擇不駕車而搭的士,她說:「我都明白司機要搵食,但最大問題係態度,真係好嬲,所以今日中午打電話報警!平時我揸車去圓方,係經彌敦道去塘尾道,但今次個司機係行界限街,跟住又再由海港城嗰邊轉去圓方!」而她今次將事件擺上網,是希望政府正視的士獨大問題,說:「我唔係第一次遇到,的士界以為自己大晒!其實我都諗緊告唔告,唔係想罰佢啲咩,係想畀多啲選擇市民,依家UBER又冇咗。我都有遇過好嘅的士司機,撞正遊行都車我,所以我落車有畀100蚊獎勵。」

石詠莉嘆甄穎珊陰公

曾與甄穎珊組成性感女子組合Freeze的石詠莉(Sukie),原來雙方多年來也有聯絡,她聞得好姊妹與的士司機發生不愉快事件,她即嘆對方陰公:「咩咁慘慘豬呀!我轉頭打電話安慰吓佢先!我覺得好男不與女鬥,如果報咗警就交畀警方處理,相信呢個世界有法律。」談到甄穎珊認為現時的士獨大,Sukie亦寄望政府能定一些法例,好讓大眾多一點出路,更自爆以往亦遇過被的士司機責罵,她謂:「會埋怨我咁近都搭,不過都唔係全部的士司機都係衰人,我都遇過啲好好嘅,好彩最近我考到車牌,以後都可以揸車,唔使搭的士嘞!」

鍾意就快D Share啦!