掃呢頁CODE去手機

2015年9月26日 星期六

鬼祟催運斷正 何傲兒驚青逃走 傲兒,何傲兒,





其他影片:>>






在深水埗西九龍中心,專營蚊型劏鋪的蘋果商場內,記者發現一名短裙襯白色乾濕褸,孭住粉紅色Prada Classic Saffiano tote bag的女子,身影望落極似何傲兒;加上她刻意將帽拉到極低,再用口罩包住塊面,連對眼都幾乎睇唔到,蒙面程度,重手過李克勤、梁詠琪上大陸節目《蒙面歌王》,相信巫老師巫啟賢都真係唔會認得出!

咁鬼祟,原來真係何傲兒。話晒都係過氣港姐同電視台姐仔,竟然唔係中環行名店,選擇到龍蛇混雜的深水埗區,行專賣淘寶貨,劏鋪主打的蘋果商場,仲要明顯熟晒架步;去到其中一間賣風水用品及水晶的鋪頭仔,應該是熟客的她不斷問老闆娘有關水晶問題和功效,其間更攞起一嚿水晶,放在左手掌心,然後右手不停在上面打圈,嘗試感受水晶的能量。在店內逗留了大約十分鐘,之後因發現有記者在場,立即極速離開。

記者跟上前問何傲兒為何出現?是否想擺陣催旺事業姻緣,平時面對傳媒有問必答的她一反常態,愈問愈走,在商場內的窄巷左穿右插,慌失失!又攞起手提電話扮傾偈,迴避記者提問,直到被問有否養鬼仔(古曼童),她才緊張耍晒手俾反應。

之後因為等電梯,何傲兒終於企定定,但記者一開聲,她又即刻慌忙攞起電話繼續扮傾偈,見記者窮追不捨,何傲兒終於妥協。

「我第一次嚟咋!頭先同爸爸一齊行街,你影唔影到我爸爸呀?(唔見喎!)吓……佢啱啱走咗十五分鐘咋喎,(以前幫襯開(水晶店),見到你攞上手試)唔……我都係嚟行街啫!」何傲兒不耐煩地用手遮擋鏡頭,之後就搭電梯離開。

鍾意就快D Share啦!