掃呢頁CODE去手機

2015年9月26日 星期六

盈盈抱細女出院 嘉樂:樣似媽咪 盈盈,湯盈盈,



盈盈抱細女出院 嘉樂:樣似媽咪



其他影片:>>






盈盈抱細女出院 嘉樂:樣似媽咪

周三凌晨產下次女Kassidy的湯盈盈,昨日在老公錢嘉樂、大女凱晴、媽咪及好友梁靖琪陪同下與B女出院。有傳盈盈曾表示細女若不似她,她便發爛渣,昨日細女首度曝光,嘉樂指細女似足媽咪,兩個女一人似一個,十分公平。上圍升級不少的盈盈,表示第一胎餵人奶不成功,所以今次會坐月兩個月專心學餵奶;而她昨分享生女喜悅之餘,還跟樂樂連環咀嘴,甜蜜爆燈。

現年40歲的湯盈盈,繼兩年多前為錢嘉樂誕下大女凱晴(Alyssa)後,周三凌晨再誕下6磅15安士細女Kassidy。昨日嘉樂帶同大女到山頂嘉諾撒醫院接盈盈和Kassidy出院,嘉樂經理人向傳媒大派金莎朱古力,分享盈盈樂樂再為人父母的喜悅。



【企定任影】

■嘉樂昨日帶大女凱晴接盈盈和細女Kassidy出院,一家四口大晒溫馨。



【冧爆咀嘴】

■錢嘉樂跟湯盈盈昨在訪問後上演真人騷,甜蜜咀嘴,幸福滿瀉。



【B女曝光】

■在外婆懷中的Kassidy半夢半醒十分可愛,鼻子更似足媽咪。



【一家四口】

■嘉樂指大女似自己,細女似媽咪,一人似一個十分公平。

微博圖片

「自己冇乜地位」

昨下午3時許,化了淡妝的盈盈抱住細女與嘉樂及大女現身,雖然盈盈一身黑衣襯灰色長頸巾,但仍隱若見到上圍升級不少。日前嘉樂大爆盈盈指今胎若不似自己便會發爛渣,昨日Kassidy首度曝光,看來似足媽咪,而Kassidy瞇起眼伸脷和打呵欠,十分可愛。傳媒拍過照後,便由B女契媽梁靖琪(Toby)先抱上車休息。

之後盈盈與樂樂接受訪問,採自然分娩的盈盈指生B後第二日傷口已經埋口,並不感疼痛。問會否再追多個,盈盈笑謂:「咁快?唔諗住。」嘉樂則笑謂:「𠵱家一屋都係女,自己都冇乜地位!」可覺細女似爹哋還是媽咪?嘉樂指細女似足盈盈:「一出嚟好似外母,因為盈盈個樣好似媽咪。」盈盈指細女似家姐,並不怕肉麻說:「似爸爸我OK呀,我唔嬲錢嘉樂,我鍾意㗎嘛!」記者問她是否曾揚言細女若不似自己便發爛渣,但盈盈昨日否認說:「我冇講過喎,完全唔係。」嘉樂聞言反駁說:「你有講過,我聽咗好耐,𠵱家講到好豁達咁呀?不過,今次都係一個好結局,公平囉,一個似我,一個似佢!不過似我着數啲,因為靚囉!」

搵按摩師催生

嘉樂揚言會獎勵太太,感謝盈盈先後送了兩份大禮給他,嘉樂說:「𠵱家very good,心目中完美家庭,一路想要兩個小朋友,𠵱家做到。」說到今次生女經歷,盈盈坦言初時十分擔心:「醫生話BB個頭好大,要催生,但我想自然生,唔想開刀,所以之前嗰晚搵咗個按摩師,聽講佢催生好靈,按咗第二次之後,我諗住唔得就拆佢招牌,點知隔咗幾個鐘就搞掂!」

盈盈表示第一胎餵人奶不成功,所以今次會坐月兩個月專心學餵奶,她說:「今次好有信心,會餵半年至一年。」盈盈強調並非停工專心湊女,一切視乎工作性質決定,但畢竟兩個小朋友要花很多精神照顧,自己也想盡量抽時間陪伴女兒成長,嘉樂聞言man爆說:「搵錢嘅嘢交畀我!」說罷嘉樂親吻盈盈面頰,之後夫婦二人更索性嘴對嘴大晒溫馨。

採訪:溫敏芝

攝影:陳俊強



■Toby昨日為好友盈盈出院打點一切。

鍾意就快D Share啦!