掃呢頁CODE去手機

2015年9月3日 星期四

張慧儀有拖拍】 繑實新歡夜訪香閏唔再Dry 張慧儀,





其他影片:>>






打扮嬌俏、晒美腿、繑晒手,請對方食胸餅,最重要係兩個對望完又笑晒口,仲去埋女方香閏過夜,絕對有理由相信呢兩位,係處於熱戀嘅階段!

一個女人要照顧個仔,仲要做生意,幾硬淨嘅女人都想有個膊頭可以挨下。唔信? 7月嘅時候,《壹》仔就問過慧儀對感情點睇。佢話︰「well我唔知呢,我之前冇諗過呢個問題,但依家呢? 好似有時會係腦海出現。我個仔,其實都係㗎,我覺得佢會幫我過濾一下,邊啲適合定唔適合,最快捷,不要浪費時間。」

慧儀話有拍拖嘅念頭? 絕對相信當時慧儀已經同陳偉軍一齊。單係陳偉軍願意花時間同Hanson相處,甘願做湊仔公,已經成功過關。

據慧儀身邊嘅人透露,佢哋兩個已經識咗差唔多一年,陳偉軍更用咗半年時間去追慧儀,拍拖唔介意三人行,又唔怕同Hanson單獨相處。呢位Mr. Right嘅出現,令張慧儀由女強人變成小鳥伊人,趕得切係嚟近嘅聖誕搵到另一半,不再lonely!
鍾意就快D Share啦!