掃呢頁CODE去手機

2015年9月30日 星期三

《我的少女時代》王大陸 匿埋扯煙 [FACE - 436] 少女時代,MF,



喺《我的少女時代》都係做壞學生嘅王大陸,現實中都好大煙癮喎!

全知言

《我的少女時代》王大陸 匿埋扯煙

一套《我的少女時代》令 24歲王大陸急彈,留意番,其實佢已經撈咗 8年,不過真係憑呢部《我》先至彈起。

上週二( 22日),王大陸嚟咗香港做宣傳,當日已經有近 30名粉絲跟到實,而王大陸就相當無架子, Anytime都係笑住回應,難怪喺短時間內吸納到咁多粉絲。不過全知言就發現在片中飾演反叛暖男嘅大陸原來幾大煙癮,影相做宣傳都要匿埋煲幾支煙仔止癮!

《我》片在台灣大收 3億台幣,香港就 10月 15日上畫,到時應該又會掀起另一股「大陸」熱。

王大陸好玩得,同男工作人員扮錫錫都冇所謂,唔怕被傳係 hehe!

講番王大陸嘅身世, 08年從美國返台放暑假時,被星探發現加入娛樂圈,不過一直都係做行行企企角色;而王爸爸其實係商人兼開設古董店,家中雖然有錢,不過王大陸話入行至今都未用過屋企一分一毫,更加無用過爸爸關係!如今終於吐氣揚眉,難怪嚟香港宣傳都咁親民

屋企大把錢,王大陸就算着得幾 casual都好,點都戴番隻近 6萬蚊嘅潮表 PANERAI(圓圖)充撐吓!

手戴潮表,袋就用美國隊長,好鬼有童真。

王大陸勁親民,攬住 fans自拍,掂晒手都冇所謂,羨慕死人

即時報料 facepop

熱線: 9222 0828

電郵:facenews@nextmedia.com

facebook: Face Magazine inbox

line、 we chat id: facemagazine

鍾意就快D Share啦!