掃呢頁CODE去手機

2015年9月13日 星期日

周星馳現身北京宣傳新片 喪搞爛Gag! 周星馳,



甚少露面嘅星爺,依然係咁好笑。

next 1/1 pre

搞Gag難佢唔到!

next 1/1 pre

同主持撒貝寧(右)訪談。

next 1/1 pre

「算數.中國電影之喜劇之王」發布會喺北京舉行,全面解讀周星馳嘅喜劇電影。而近年鮮有出席公開場合嘅星爺,都破天荒現身活動,並首度透露其執導電影《美人魚》即將喺下年農曆新年上映。

《美人魚》花咗幾年時間籌拍,星爺都表示:「就是一部超級大片!」佢仲講笑咁話:「至於有多大,就看到時你的屏幕有多大」另外,時下有唔少內地戲院只會將電影上映一至兩日,電影就極速落畫,星爺對此情況笑言:「電影在院線堅持一天我們還是充滿信心的,一天是我的底線了,能堅持三天我就開香檳慶祝了,如果有五天我就拍續集!」

當日,由星爺原作《長江7號》改編嘅動畫電影《長江7號超萌特工隊》亦於活動上發布。

「東網巨星」fb專頁:

每日Keep住推介最「精」最「趣」娛聞,只需數分鐘,即可化身娛樂通,茶餘飯後唔驚冇話題。想加入熱議最hit最爆娛聞行列?呢個專頁真係不Like不可。

http://www.facebook.com/onccstars

鍾意就快D Share啦!