掃呢頁CODE去手機

2015年9月13日 星期日

到埗拒付$300 富二代遭的士哥咬 富二代,





其他影片:>>






阿Mike報稱被的士司機咬傷,並往醫院檢驗傷勢。(謝志輝攝)

想睇最新消息? 即時follow【現場-蘋果突發】fb!http://fb.com/applecitycrime

今晨有的士司機涉濫收車資,釀成互毆事件。《蘋果》發現當中涉案的23歲姓林男子,正是寰宇老闆林小明與前妻趙雪英所生的兒子阿Mike。身處外國的趙雪英回覆查詢時,引述兒子阿Mike稱,當時兒子與兩名男女友人搭乘的士,抵達九龍塘德雲道的家門口,該名司機以咪錶壞了為由,索價300元。「我仔話你冇理由收300,不嬲都係得百幾蚊車資。」惟的士司機反問:「你係咪唔畀吖?」詎料當其兒子以車資不合理而拒絕後,對方即落車,並打開其兒子所處後座乘客車門,「佢踩咗我仔3腳,再狂揼我仔隔離個朋友。」

趙雪英續稱,其兒子說「你再打我,我還拖㗎。」其後即發生打架事件,「阿仔話佢畀個司機咬傷個手,要打破傷風針。」由於未清楚兒子的傷勢,作為母親,她感到非常著急,「阿仔話差人講返係小事嚟,我會返嚟睇返阿仔傷勢嚴唔嚴重,同埋咩情況,再考慮點做。」趙雪英坦言,近日常聽聞有很多關於的士司機涉濫收車資的事件,「可能我仔佢哋講英文,以為係遊客,可以好呃啲,但係咁好影響到香港旅遊業。」

趙雪英亦透露,兒子剛由英國畢業,返港後曾從事兩個多月的體育方面工作,近日晉身地產界,「都好,我可以教吓佢。」

鍾意就快D Share啦!