掃呢頁CODE去手機

2015年9月20日 星期日

黃子華忙進修 未計劃返TVB拍劇 子華,TVB,黃子華,



黃子華(左)現身撐黎曉陽,仲大讚對方有新一代嘅唱腔!

next 1/1 pre

黃子華都有投資喺黎曉陽(右)嘅唱片度,仲話自己係大股東!

next 1/1 pre

子華讚黎曉陽(右)叻仔!

next 1/1 pre

子華話最近忙進修,未有計劃返TVB拍劇!

next 1/1 pre

子華話進修先計劃拍劇,問佢幾時進修完,佢又話未有計劃喎,認真搞笑!

next 1/1 pre

Michael自爆遇過瘋狂觀眾!

next 1/1 pre

黎曉陽感激子華嚟支持自己!

next 1/1 pre

創作歌手黎曉陽(Michael)舉行音樂會,獲黃子華撐場。Michael與子華接受訪問時,子華笑言早幾年已經認識Michael:「有個朋友差我幾嚿水冇還錢,就帶我睇佢(Michael)個騷,之前都有睇咗佢唱歌兩、三年,對佢印象好深刻,有新一代嘅唱腔,同學友(張學友)、Eason(陳奕迅)好唔同!」他亦透露Michael今次推出唱片是網上集資,自己也是大股東,但子華就不願透露投資了幾多,謂:「唔講幾多錢啦,係大股東。」

子華亦大讚Michael叻仔,因用了最難的方法去開始,就是街頭唱歌,說:「我都唔會喺街頭做棟篤笑」問到子華可會為對方填詞,他說:「新人類就搵番新人類啦,我哋依啲老嘢...就搵巨星(自己會再出碟?)我都出過幾張唱片,唔會再出啦。」談到子華近排忙甚麼,他表示:「休息緊,但都忙住進修。」至於問到子華可會回無綫拍劇,他臉上就似乎有難言之隱,直言:「好耐冇聯絡喇,其實Benz雄(許紹雄)約咗我食飯,我會食架喇。(會返去拍劇?)未有計劃,進修完先計劃(進修到幾時?)未計劃。」

另外,Michael就表示自己之前街頭唱歌時,都遇過瘋狂觀眾,試過有外籍女士扯高衣服,以行動支持Michael的音樂,Michael亦表示非常感激子華到場支持自己。

鍾意就快D Share啦!