掃呢頁CODE去手機

2015年10月17日 星期六

切除卵巢改變荷爾蒙 40歲安琪蓮娜面對更年期:感到更踏實 安琪蓮娜,



切除卵巢改變荷爾蒙 40歲安琪蓮娜面對更年期:感到更踏實

2015-10-17 13:13:00



安琪蓮娜受訪大談切除乳房及卵巢,以及與畢佬的感情。

荷李活影星安琪蓮娜祖莉(Angelina Jolie)日前上咗《Vogue》雜誌封面,佢成家人包括老公畢彼特(Brad Pitt)都有為雜誌影靚相,一家人喺沙灘度跑以及坐住型格電單車擺chok甫,場面好溫馨。安琪蓮娜接受訪問大談與畢佬再度合作嘅新片《緣海假期》(By the Sea)以及早前進行切除乳房及卵巢防癌。

《緣海假期》係由安琪蓮娜自編自導自演,佢講笑話拍戲時個導演好專注,個女演員好唔穩定,編劇就好疑惑。故事內容講兩夫婦感情生變,問佢係咪影射佢同畢佬,佢話:「部戲唔係講我哋,雖然我哋之間都有問題,但係如果部戲係講我哋,我哋一開始就唔會拍。作為演員想跳出安全範圍,做個好raw嘅演員。」

談及切除乳房及卵巢,安琪蓮娜話係為部電影做後期製作時進行:「我希望我媽媽當初有呢個選擇。個手術係好殘忍,好困難。雖然卵巢手術容易,但係面對荷爾蒙改變係.....好有趣。我哋嗰陣講笑話星期一做電影剪接,星期二做手術,星期三進入更年期。」

至於面對更年期,40歲安琪蓮娜話感到更加踏實,「我家中兩位女性,包括我媽媽及婆婆,40歲時已經開始死亡。我現在40歲,我知道我一定可以活到50歲,急不及待等50歲來臨。」

鍾意就快D Share啦!